Converse Edge Of Style Runway

Informacje o wydarzeniu

Kategoria

Promocja marki B2C

Liczba osób

7000

Data

02.2024

Klient

Orbico

Nagrody

MP Power Awards 2024
MP Power Awards 2024 Zwycięzca

Wykonawcy

Agencja eventowa

180heartbeats + Jung v. Matt

Warszawa, mazowieckie

Obiekt

Opis wydarzenia

Projekt Converse Edge Of Style Runway jest laureatem 13. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii Event – promocja marki B2C. Zdobył też nominację w kat. Oprawa wizualna i scenograficzna. Projekt został zrealizowany przez Orbico i agencję 180heartbeats + Jung v. Matt.                         

Pokaz mody „Converse Edge Of Style Runway” zrealizowany 29 lutego 2024 roku w Warszawie, przyciągnął uwagę mieszkańców i przechodniów niecodzienną formą prezentacji. Wydarzenie odbyło się na elewacji Domu Towarowego Braci Jabłkowskich, gdzie modelki-aerialistki, poruszając się po fasadzie budynku, zaprezentowały kolekcję De Luxe marki Converse. Całość miała charakter performatywnego widowiska, łączącego modę, taniec i akrobatykę z miejską przestrzenią i rytmem ulicy.

Realizacja wydarzenia zakładała cztery pokazy – w ciągu dnia oraz po zmroku – różniące się dynamiką, choreografią i oświetleniem. Modelki wyposażone w buty Converse De Luxe i stylizacje uzupełnione projektami marki JARMULA wykonywały zsynchronizowane ruchy w pionie, schodząc po budynku w rytm muzyki i świateł. Każdy z pokazów kończył się w przestrzeni Warsaw Sneaker Store, gdzie przygotowano pop-up z możliwością personalizacji butów oraz udziału w sesjach fotograficznych autorstwa Kuby Owczarka.

Idea pokazu opierała się na dosłownym przełożeniu hasła „Edge of Style” – mody balansującej na granicy sportu i streetwearu. Symboliczne znaczenie tytułu oddano poprzez wybór lokalizacji i konstrukcję scenografii – modelki prezentowały produkty dosłownie na krawędzi budynku, zawieszone nad jednym z najruchliwszych placów w centrum miasta.

Wybór Domu Towarowego Braci Jabłkowskich jako tła pokazu również nie był przypadkowy. To miejsce o długiej tradycji handlowej, które w tym kontekście stało się łącznikiem pomiędzy historią a nowoczesną formą promocji. W trakcie pokazów z dachu budynku rozwijano pionowe szarfy z logo Converse, a specjalnie zaprojektowane oświetlenie – zamontowane również w lokalach naprzeciwko – umożliwiało stworzenie spójnego doświadczenia wizualnego niezależnie od pory dnia.

Całość przedsięwzięcia miała charakter flash mobowy – wydarzenie nie było szeroko zapowiadane, a jedynie poprzedzone krótkim teaserem w mediach społecznościowych dzień przed realizacją. Pomimo braku pełnej zapowiedzi, w trakcie dnia w okolicy Placu Pięciu Rogów zebrało się ponad siedem tysięcy osób, a pop-up w WSS odwiedziło kilkaset gości. W ciągu zaledwie kilkudziesięciu godzin wydarzenie wygenerowało ponad 4 miliony reakcji w sieci.

Realizacja projektu stanowi przykład niestandardowego podejścia do promocji produktu – zamiast klasycznego pokazu mody lub reklamy, postawiono na spektakl wpisany w strukturę miasta. Połączenie ruchu wertykalnego, silnej choreografii i otwartej przestrzeni stworzyło format, który jednocześnie przyciągnął uwagę przechodniów i wzmocnił narrację marki bez użycia słów.

Converse Edge Of Style Runway
Klient: Orbico
Agencja: 180heartbeats + Jung v. Matt
Data: 29 lutego 2024
Miejsce: fasada Domu Towarowego Braci Jabłkowskich, Plac Pięciu Rogów, Warszawa
Liczba uczestników: ponad 7000

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl