Strefa Zabawy LEGO

Informacje o wydarzeniu

Kategoria

Promocja marki B2C

Liczba osób

8527

Data

05.2024

Klient

LEGO Polska

Nagrody

MP Power Awards 2024
MP Power Awards 2024 Nominacja

Wykonawcy

Agencja eventowa

El Padre

Warszawa, mazowieckie

Obiekt

Opis wydarzenia

Projekt Strefa Zabawy LEGO jest laureatem 13. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii Event – promocja marki B2C. Projekt został zrealizowany przez LEGO Polska i agencję El Padre.                         

Strefa Zabawy LEGO była pierwszym w Polsce oficjalnym wydarzeniem marki LEGO, zrealizowanym w dniach 25 maja – 2 czerwca 2024 roku. Na czas dziewięciu dni przestrzeń warszawskiego Konesera zmieniła się w interaktywną strefę aktywności, zorganizowaną z okazji Dnia Dziecka. Projekt wpisywał się w założenia kampanii „Zabawa w Waszych rękach” i został przygotowany z myślą o bezpośrednim zaangażowaniu dzieci i ich rodzin w twórczą zabawę oraz swobodną eksplorację świata LEGO.

Główną część wydarzenia stanowiły cztery tematyczne pokoje, dostosowane do różnych grup wiekowych. Każdy z nich oferował inne doświadczenia – od świata baśni i fantazji, przez przestrzeń powietrzną, aż po kosmiczne wyprawy i wyścigi samochodowe. W pokojach umieszczono interaktywne konstrukcje, jak m.in. balon na gorące powietrze, model samochodu w skali 1:1 zbudowany w całości z klocków LEGO czy rakieta Apollo 13 o wysokości ponad dwóch metrów. Każda ze stref oferowała zadania i wyzwania, za których wykonanie dzieci otrzymywały pieczątki i mogły wymieniać je na nagrody.

Wydarzenie miało charakter otwarty i bezpłatny, co umożliwiło szerokiemu gronu odbiorców udział w zabawie. Przez dziewięć dni odwiedziło je 8 527 osób, a frekwencja osiągnęła poziom 96,5%. Według danych organizatora, aż 97% uczestników wyraziło zadowolenie z udziału w wydarzeniu. Projekt nie tylko umożliwił dzieciom swobodną zabawę, ale też wspierał rozwój kreatywności i umiejętności manualnych. Dodatkowym atutem była obecność znanych postaci ze świata kultury i sportu – m.in. Małgorzaty Sochy, Natalii Kukulskiej i Jakuba Przygońskiego – którzy wzięli udział w animacjach i aktywnościach.

Realizacja wydarzenia przyczyniła się do umocnienia wizerunku LEGO w Polsce oraz pozytywnie wpłynęła na wyniki sprzedaży – 73 proc. uczestników zadeklarowało chęć zakupu produktów marki po wizycie w strefie. Całości dopełniła szeroka kampania promocyjna, obejmująca media tradycyjne, social media oraz współpracę z influencerami i twórcami rodzinnymi. Relacje z wydarzenia pojawiły się m.in. w programach „Dzień Dobry TVN” i „Co za tydzień”, a także w portalach i magazynach parentingowych oraz lifestyle’owych.

Strefa Zabawy LEGO
Klient: LEGO Polska
Agencja: El Padre
Data: 25 maja – 2 czerwca 2024
Miejsce: Koneser Gama Concept, Warszawa
Liczba uczestników: 8527

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl