Strefa Zabawy LEGO
Informacje o wydarzeniu
Wykonawcy
Agencja eventowa
Warszawa, mazowieckie
Obiekt
Opis wydarzenia
Projekt Strefa Zabawy LEGO jest laureatem 13. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii Event – promocja marki B2C. Projekt został zrealizowany przez LEGO Polska i agencję El Padre.
Strefa Zabawy LEGO była pierwszym w Polsce oficjalnym wydarzeniem marki LEGO, zrealizowanym w dniach 25 maja – 2 czerwca 2024 roku. Na czas dziewięciu dni przestrzeń warszawskiego Konesera zmieniła się w interaktywną strefę aktywności, zorganizowaną z okazji Dnia Dziecka. Projekt wpisywał się w założenia kampanii „Zabawa w Waszych rękach” i został przygotowany z myślą o bezpośrednim zaangażowaniu dzieci i ich rodzin w twórczą zabawę oraz swobodną eksplorację świata LEGO.
Główną część wydarzenia stanowiły cztery tematyczne pokoje, dostosowane do różnych grup wiekowych. Każdy z nich oferował inne doświadczenia – od świata baśni i fantazji, przez przestrzeń powietrzną, aż po kosmiczne wyprawy i wyścigi samochodowe. W pokojach umieszczono interaktywne konstrukcje, jak m.in. balon na gorące powietrze, model samochodu w skali 1:1 zbudowany w całości z klocków LEGO czy rakieta Apollo 13 o wysokości ponad dwóch metrów. Każda ze stref oferowała zadania i wyzwania, za których wykonanie dzieci otrzymywały pieczątki i mogły wymieniać je na nagrody.
Wydarzenie miało charakter otwarty i bezpłatny, co umożliwiło szerokiemu gronu odbiorców udział w zabawie. Przez dziewięć dni odwiedziło je 8 527 osób, a frekwencja osiągnęła poziom 96,5%. Według danych organizatora, aż 97% uczestników wyraziło zadowolenie z udziału w wydarzeniu. Projekt nie tylko umożliwił dzieciom swobodną zabawę, ale też wspierał rozwój kreatywności i umiejętności manualnych. Dodatkowym atutem była obecność znanych postaci ze świata kultury i sportu – m.in. Małgorzaty Sochy, Natalii Kukulskiej i Jakuba Przygońskiego – którzy wzięli udział w animacjach i aktywnościach.
Realizacja wydarzenia przyczyniła się do umocnienia wizerunku LEGO w Polsce oraz pozytywnie wpłynęła na wyniki sprzedaży – 73 proc. uczestników zadeklarowało chęć zakupu produktów marki po wizycie w strefie. Całości dopełniła szeroka kampania promocyjna, obejmująca media tradycyjne, social media oraz współpracę z influencerami i twórcami rodzinnymi. Relacje z wydarzenia pojawiły się m.in. w programach „Dzień Dobry TVN” i „Co za tydzień”, a także w portalach i magazynach parentingowych oraz lifestyle’owych.
Strefa Zabawy LEGO
Klient: LEGO Polska
Agencja: El Padre
Data: 25 maja – 2 czerwca 2024
Miejsce: Koneser Gama Concept, Warszawa
Liczba uczestników: 8527