bambi robi z Makiem, co chce

https://admin.meetingplanner.pl/media/cache/resolve/article_carousel_bg_16by9/6d/7c/6d7c19610d
https://admin.meetingplanner.pl/media/cache/resolve/article_carousel_bg_16by9/6d/7c/6d7c19610d

Informacje o wydarzeniu

Kategoria

Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu

Liczba osób

1500

Data

05.2025

Klient

McDonald’s Polska

Nagrody

MP Power Awards 2024
MP Power Awards 2024 Zwycięzca
MP Power Awards 2024
MP Power Awards 2024 Nominacja

Wykonawcy

Agencja eventowa

endorfina events

Warszawa, mazowieckie

Opis wydarzenia

Projekt bambi robi z Makiem, co chce jest zwycięzcą 13. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu oraz zdobył nominację w kategorii Wydarzenie muzyczne. Projekt został zrealizowany przez McDonald’s Polska i agencję endorfina events.                         

W podwarszawskim Nieporęcie, na dachu jednej z restauracji McDonald’s, odbył się nietypowy koncert bambi – artystki cieszącej się dużą popularnością wśród młodego pokolenia. Wydarzenie było centralnym punktem zintegrowanej kampanii marki McDonald’s, łączącej działania offline i online, a także klasyczny event marketing z technologią immersyjną.

Zrealizowany 28 września 2024 roku koncert był efektem współpracy McDonald’s Polska z agencją endorfina events oraz partnerami: DDB Warszawa, Dentsu Polska (Isobar), OMD Poland i 24/7Communication. Na widowni pojawiło się 1500 osób, które zdobyły bezpłatne wejściówki w jednodniowym konkursie prowadzonym w aplikacji mobilnej marki. Zainteresowanie było ogromne – mimo braku kampanii promocyjnej poza aplikacją, w konkurs zaangażowało się niemal 40 tysięcy użytkowników.

Oprócz tradycyjnej publiczności, koncert mogli „zobaczyć” również ci, którzy nie zdobyli biletów. Dzięki transmisji w rozszerzonej rzeczywistości (AR), dostępnej w aplikacji McDonald’s, występ był możliwy do obejrzenia w czasie rzeczywistym nad każdą restauracją sieci w Polsce – wystarczyło zeskanować dach telefonem.

Scena wydarzenia była wieloelementową konstrukcją złożoną z kontenerów, autobusu, wybiegów oraz specjalnych dekoracji nawiązujących do oferty bambi w menu. Sama artystka występowała kilka metrów nad ziemią, przemieszczała się między scenami na mobilnej platformie i schodziła na podest w kształcie gwiazdki, by zbliżyć się do fanów. W trakcie koncertu zaprezentowała m.in. utwory „IRL”, „PG$”, „BFF”, „Grawitacja”, „Latawce” oraz „Madonna”, który tego wieczoru miał swoją premierę na żywo.

Koncert wzbogacono o efekty specjalne – dymy, światła i konfetti w formie gwiazdek – które współgrały z oprawą wizualną całego wydarzenia. Na zakończenie bambi ogłosiła powrót swojego zestawu do oferty McDonald’s, a wszyscy obecni otrzymali go przedpremierowo.

Zasięg działań medialnych był znaczący – tylko w pierwszych dniach kampanii świadomość zestawu w grupie docelowej sięgnęła 93 proc.. Działania PR wygenerowały ponad 2,75 mln organicznego zasięgu, a aplikacja McDonald’s osiągnęła rekordową liczbę aktywnych użytkowników we wrześniu 2024 roku. W mediach społecznościowych, szczególnie na TikToku, kampania zyskała ogromny rozgłos dzięki setkom spontanicznych publikacji użytkowników i influencerów.

bambi robi z Makiem, co chce
Klient: McDonald’s Polska
Agencja: endorfina events
Data: 28 września 2024
Miejsce: restauracja McDonald's w Nieporęcie
Liczba uczestników: 1500

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl