Garnier Green ON

Informacje o wydarzeniu

Kategoria

Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu

Liczba osób

500000

Data

06.2024

Klient

Garnier

Nagrody

MP Power Awards 2024
MP Power Awards 2024 Nominacja

Wykonawcy

Agencja eventowa

Creative Pro PL

Warszawa, mazowieckie

Obiekt

Opis wydarzenia

Projekt Garnier Green ON jest laureatem 13. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu. Projekt został zrealizowany przez Garnier i agencję Creative Pro PL.                         

W ramach obchodów 120-lecia istnienia, Garnier zrealizował ogólnopolską kampanię Garnier Green ON, łączącą tradycję marki z jej obecnym zaangażowaniem w działania proekologiczne. Projekt został zaprojektowany jako zintegrowana kampania 360°, w której kluczową rolę odegrał event marketing.

Wydarzenie inauguracyjne odbyło się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, gdzie zaprezentowano interaktywną wystawę poświęconą historii marki oraz jej projektom w ramach inicjatyw Green Beauty i Green Science. Ekspozycja wykorzystywała technologie immersyjne i edukacyjne, m.in. instalacje interaktywne reagujące na ruch oraz warsztaty tematyczne. Następnie projekt przyjął formę ogólnopolskiego roadshow, który dotarł do pięciu dużych miast w Polsce, prezentując te same doświadczenia w przestrzeni otwartej dla szerokiego grona odbiorców.

Koncepcja zakładała stworzenie angażującej ścieżki uczestnika, która łączyła edukację z praktyką — w tym m.in. bezpłatną diagnostykę skóry i włosów, testowanie kosmetyków czy warsztaty ekologiczne. Kampania została wsparta działaniami promocyjnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, YouTube), kanałach radiowych, mailingu, DOOH oraz PR, zwiększając zasięg i zaangażowanie w grupie wiekowej 18–44 lata.

Projekt został zrealizowany z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju. Do budowy scenografii wykorzystano wynajmowane kontenery i moduły wielokrotnego użytku. Ponad 27% materiałów zostało ponownie wykorzystanych, a 65 proc. trafi do kolejnych wydarzeń. Współpraca z lokalnymi podwykonawcami pozwoliła na ograniczenie emisji związanej z transportem. Ślad węglowy całego projektu wyniósł 23,39 ton CO2.

Efektem kampanii było 500 tys. wizyt w aktywowanych lokalizacjach, 11,5 tys. pozyskanych leadów, ponad 24 tys. rozdanych testerów bestsellerów oraz 17 tys. próbek nowości. Kampania osiągnęła 76 proc. dotarcia w grupie docelowej, 4,17 mln interakcji i 263 mln wyświetleń materiałów wideo.

Garnier Green ON
Klient: Garnier
Agencja: Creative Pro PL
Miejsce: Warszawa – Pałac Kultury i Nauki, Poznań – Stary Browar, Kraków – Wianki, Gdańsk – Jarmark Dominikański, Wrocław – Wroclavia.
Liczba uczestników: 500 000

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl