Osiedle im. Luzu

Informacje o wydarzeniu

Kategoria

Strefa marki

Liczba osób

65000

Data

08.2024

Klient

Kompania Piwowarska

Nagrody

MP Power Awards 2024
MP Power Awards 2024 Nominacja

Wykonawcy

Agencja eventowa

Holo Events

Warszawa, mazowieckie

Opis wydarzenia

Projekt Osiedle im. Luzu jest laureatem 13. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii Strefa marki. Projekt został zrealizowany przez klienta Kompanię Piwowarską | marka LECH i agencję Holo.                        
 
Marka LECH obecna jest na największych festiwalach muzycznych w Polsce od lat, jednak po raz pierwszy zdecydowała się na stworzenie autorskiej strefy brand experience, wychodzącej daleko poza klasyczną obecność sponsorską. Koncepcja Osiedla im. Luzu była odpowiedzią na nowe pozycjonowanie marki, zakładające powrót do korzeni i autentycznych relacji – w duchu hasła „Łap chwiLe”.
 
Strefa zaprojektowana została jako przestrzeń odwołująca się do wspomnień milenialsów oraz estetyki, którą chętnie eksploruje generacja Z. Nawiązania do osiedlowego życia lat 90. – ławeczki, trzepaki, graffiti, murki, stare kanapy i schodki – miały tworzyć tło dla swobodnych interakcji i spędzania czasu bez presji. Projekt oparty był na idei JOMO (Joy of Missing Out), stanowiącej alternatywę dla wszechobecnego tempa i przebodźcowania festiwali.
 
Strefa funkcjonowała w formie modułowej, co pozwoliło dostosować jej układ do warunków trzech różnych wydarzeń: Tauron Nowa Muzyka, Audioriver i OFF Festivalu. W każdej lokalizacji celem było stworzenie przestrzeni otwartej, inkluzywnej i instaprzyjaznej – ale nienachalnej. Dla milenialsów miała być powrotem do młodzieńczych lat, a dla młodszych – materializacją trendów retro.
 
Wśród przygotowanych aktywności znalazły się m.in. usługi barberskie, możliwość zrobienia tatuażu czy personalizacja ubrań z second-handu. Strefę uzupełniały sportowe i chilloutowe elementy – boisko do koszykówki, stoły do ping-ponga, hamaki, dywany, skrzynki po piwie oraz klasyczne osiedlowe gadżety. Na uwagę zasługiwała również scenografia, która z dużą dbałością oddawała estetykę epoki.
 
Projekt spotkał się z dużym zainteresowaniem – strefę odwiedziły tysiące uczestników, a aktywności cieszyły się frekwencją przekraczającą oczekiwania. Łączny zasięg komunikacyjny wydarzenia we wszystkich lokalizacjach przekroczył 6,5 miliona unikalnych użytkowników, a ponad 500 osób skorzystało z dodatkowych usług i aktywacji dostępnych w przestrzeni Osiedla im. Luzu.

Osiedle im. Luzu
Klient: Kompania Piwowarska | marka LECH
Agencja: Holo
Data: 21-23.06.2024, 12-14.07.2024, 2-4.08.2024
Miejsce: Tauron Nowa Muzyka, Audioriver, OFF Festival
Liczba uczestników: ok. 65 000

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl