YSL Beauty Light Club

Informacje o wydarzeniu

Kategoria

Strefa marki

Liczba osób

80000

Data

07.2024

Klient

YSL Beauty, L’Oréal Polska

Nagrody

MP Power Awards 2024
MP Power Awards 2024 Nominacja

Wykonawcy

Agencja eventowa

endorfina events

Warszawa, mazowieckie

Opis wydarzenia

Projekt YSL Beauty Light Club jest laureatem 13. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii Strefa marki. Projekt został zrealizowany przez klienta YSL Beauty, L’Oréal Polska i agencję endorfina events.                        
 
Podczas tegorocznej edycji Open’er Festivalu w Gdyni, jedna z najbardziej rozbudowanych i immersyjnych stref festiwalowych została zrealizowana przez markę YSL Beauty przy wsparciu agencji endorfina events. Projekt YSL Beauty Light Club pojawił się po raz pierwszy w historii na polskim festiwalu muzycznym i przez cztery dni przyciągnął tłumy festiwalowiczów, influencerów oraz ambasadorów marki.
 
Strefa została zlokalizowana tuż przy głównej scenie, co zapewniło jej dużą widoczność i naturalny przepływ uczestników. Z zewnątrz uwagę przyciągała fasada inspirowana architekturą klubów nocnych, a wnętrze stworzono z użyciem nietypowych materiałów jak bandoxal wavy, marmur, pięć rodzajów luster czy dwa kilometry rzepów. W aranżacji pojawiły się charakterystyczne dla estetyki marki elementy – rzeźby w kształcie pomadek, monumentalne lustrzane serce oraz strefy beauty zachęcające do eksploracji i tworzenia treści.
 
Doświadczenie YSL Beauty Light Club wykraczało poza klasyczną aktywację. W strefie LIBRE/MYSLF uczestnicy mogli testować nowości perfumeryjne, brać udział w interaktywnych aktywacjach i zdobywać upominki. Strefa makijażowa oferowała profesjonalne stylizacje, a za zrealizowane aktywności uczestnicy wymieniali żetony na kosmetyki. Codziennie odbywały się też makijażowe masterclassy prowadzone w dwóch językach, w których prezentowano techniki wizażystów gwiazd oraz aktualne trendy beauty.
 
Elementem przyciągającym uwagę były spotkania z twórcami internetowymi i ambasadorami marki. Wśród nich znalazła się m.in. globalna ambasadorka YSL Beauty – Daria Zawiałow. Na kolejnych wydarzeniach obecne były także influencerki HiHania i Maja Firek, przyciągając kolejne fale odwiedzających.
 
YSL Beauty Light Club zrealizował cel wielowarstwowego doświadczenia – od zaskakującej scenografii, przez sensoryczne aktywacje, aż po mocny akcent w mediach społecznościowych. Dzięki współpracy z 35 influencerami kampania digitalowa osiągnęła zasięg ponad 4,5 mln i wygenerowała ponad milion interakcji. Przez cztery dni strefę odwiedziło 80 tysięcy osób, a w szczytowych momentach kolejki sięgały nawet 600 uczestników, mimo równolegle odbywających się koncertów.

YSL Beauty Light Club
Klient: YSL Beauty, L’Oréal Polska
Agencja: endorfina events
Data: 3 – 6 lipca 2024
Miejsce: Open’er Festival, Gdynia-Kosakowo
Liczba uczestników: 80 000

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl