YSL Beauty Light Club
Informacje o wydarzeniu
Wykonawcy
Agencja eventowa
Warszawa, mazowieckie
Opis wydarzenia
Projekt YSL Beauty Light Club jest laureatem 13. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii Strefa marki. Projekt został zrealizowany przez klienta YSL Beauty, L’Oréal Polska i agencję endorfina events.
Podczas tegorocznej edycji Open’er Festivalu w Gdyni, jedna z najbardziej rozbudowanych i immersyjnych stref festiwalowych została zrealizowana przez markę YSL Beauty przy wsparciu agencji endorfina events. Projekt YSL Beauty Light Club pojawił się po raz pierwszy w historii na polskim festiwalu muzycznym i przez cztery dni przyciągnął tłumy festiwalowiczów, influencerów oraz ambasadorów marki.
Strefa została zlokalizowana tuż przy głównej scenie, co zapewniło jej dużą widoczność i naturalny przepływ uczestników. Z zewnątrz uwagę przyciągała fasada inspirowana architekturą klubów nocnych, a wnętrze stworzono z użyciem nietypowych materiałów jak bandoxal wavy, marmur, pięć rodzajów luster czy dwa kilometry rzepów. W aranżacji pojawiły się charakterystyczne dla estetyki marki elementy – rzeźby w kształcie pomadek, monumentalne lustrzane serce oraz strefy beauty zachęcające do eksploracji i tworzenia treści.
Doświadczenie YSL Beauty Light Club wykraczało poza klasyczną aktywację. W strefie LIBRE/MYSLF uczestnicy mogli testować nowości perfumeryjne, brać udział w interaktywnych aktywacjach i zdobywać upominki. Strefa makijażowa oferowała profesjonalne stylizacje, a za zrealizowane aktywności uczestnicy wymieniali żetony na kosmetyki. Codziennie odbywały się też makijażowe masterclassy prowadzone w dwóch językach, w których prezentowano techniki wizażystów gwiazd oraz aktualne trendy beauty.
Elementem przyciągającym uwagę były spotkania z twórcami internetowymi i ambasadorami marki. Wśród nich znalazła się m.in. globalna ambasadorka YSL Beauty – Daria Zawiałow. Na kolejnych wydarzeniach obecne były także influencerki HiHania i Maja Firek, przyciągając kolejne fale odwiedzających.
YSL Beauty Light Club zrealizował cel wielowarstwowego doświadczenia – od zaskakującej scenografii, przez sensoryczne aktywacje, aż po mocny akcent w mediach społecznościowych. Dzięki współpracy z 35 influencerami kampania digitalowa osiągnęła zasięg ponad 4,5 mln i wygenerowała ponad milion interakcji. Przez cztery dni strefę odwiedziło 80 tysięcy osób, a w szczytowych momentach kolejki sięgały nawet 600 uczestników, mimo równolegle odbywających się koncertów.
YSL Beauty Light Club
Klient: YSL Beauty, L’Oréal Polska
Agencja: endorfina events
Data: 3 – 6 lipca 2024
Miejsce: Open’er Festival, Gdynia-Kosakowo
Liczba uczestników: 80 000