Maybelline New York Music Stories 2024

Informacje o wydarzeniu

Kategoria

Wydarzenie muzyczne

Liczba osób

10000

Data

08.2024

Klient

Maybelline New York

Nagrody

MP Power Awards 2024
MP Power Awards 2024 Nominacja

Wykonawcy

Agencja eventowa

endorfina events

Warszawa, mazowieckie

Obiekt

Opis wydarzenia

Projekt Maybelline New York Music Stories 2024 jest laureatem 13. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii Wydarzenie muzyczne. Projekt został zrealizowany przez Maybelline New York i agencję endorfina events.                         

W końcu sierpnia 2024 roku na Błoniach PGE Narodowego w Warszawie odbyła się największa dotąd edycja festiwalu muzycznego Maybelline New York Music Stories. Wydarzenie przyciągnęło około 10 tysięcy uczestników, w tym konsumentów, dziennikarzy oraz influencerów.

Projekt zakładał połączenie muzyki z miejskim stylem inspirowanym kulturą Nowego Jorku oraz dostosowanie się do oczekiwań polskiej publiczności, zwłaszcza przedstawicieli Pokolenia Z. W programie znalazło się pięć koncertów polskich artystów reprezentujących różne gatunki muzyczne, od rapu po pop. Wystąpili m.in. Wersow, Nita, Jan-Rapowanie, Sobel oraz duet PG$, który był zapowiadany jako niespodzianka i stanowił finałową część imprezy. Wśród artystów znalazł się jedyny koncert Jana-Rapowanie w 2024 roku. Sobel zaprezentował utwory z nowego albumu, który w dniu festiwalu osiągnął status numeru jeden na playlistach Spotify.

Organizatorzy przygotowali rozbudowaną strefę Make-Up City, zbudowaną z kontenerów, gdzie przez cały dzień dostępne były m.in. konsultacje z makijażystami, prezentacje trendów z TikToka, personalizacja kosmetyczek oraz strefa Rossmanna. Uczestnicy mogli także testować nowości kosmetyczne Maybelline i korzystać z fotobudek 360 stopni oraz stylizowanych instaspotów.

Dostęp do wydarzenia był możliwy dzięki współpracy z siecią drogerii Rossmann, która umożliwiła odbiór biletów na podstawie dowodu zakupu produktów marki Maybelline. Sprzedaż biletów cieszyła się dużym zainteresowaniem, a puli biletów rozeszły się w ciągu minut.

Techniczna oprawa koncertów obejmowała nowoczesne oświetlenie oraz zaawansowane efekty pirotechniczne. W komunikacji wydarzenia wykorzystano storytelling z elementami voice-overów, spotów i jingla, który miał premierę podczas festiwalu.

Maybelline New York Music Stories 2024 zostało szeroko odnotowane w mediach społecznościowych i mediach tradycyjnych. Wygenerowano łącznie ponad 2,6 miliona zasięgu PR, a treści tworzone przez influencerów osiągnęły 22 miliony zasięgu. Użytkownicy publikowali ponad 8 tysięcy relacji w mediach społecznościowych, a monitoring wykazał ponad 23 miliony wyświetleń video oraz zaangażowanie przekraczające 2,1 miliona.

Festiwal odbywał się równolegle do konkurencyjnego SBM Festivalu, jednak wydarzenie Maybelline New York zgromadziło liczną publiczność, a uczestnicy ustawiali się w kolejki od wczesnych godzin porannych. Dotychczasowe edycje festiwalu sukcesywnie rosły – pierwsza przyciągnęła 3 tysiące osób, druga 5 tysięcy, a tegoroczna osiągnęła rekordową frekwencję.

Maybelline New York Music Stories 2024
Klient: Maybelline New York
Agencja: endorfina events
Data: 29 sierpnia 2024
Miejsce: Błonia PGE Narodowego, Warszawa
Liczba uczestników: około 10 000

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl