Jubileusz 20-lecia Woodward w Polsce z Bossa Nova Events
Informacje o wydarzeniu
Kategoria
Liczba osób
500
Data
05.2025
Klient
Woodward Poland
Opis wydarzenia
Gala dla 500 gości, symboliczny tunel historii i wieczór taneczny – tak firma Woodward, tworząca systemy sterujące dla branży lotniczej i przemysłowej uczciła 20-lecie swojej działalności w Polsce. Za kompleksową koncepcję, produkcję i realizację wydarzenia, które odbyło w Małej Hali Tauron Areny Kraków, odpowiadała Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy Creative Brand Stories.
Wieczór rozpoczął się od przejścia przez wyjątkową instalację – tunel historii, który przywoływał najważniejsze momenty z życia firmy oraz wspomnienia jej pracowników. Następnie goście wzięli udział w części oficjalnej z laser show, po którym czekały na nich animacje taneczne, quiz wiedzy o firmie oraz koncert zespołu Reverb Band. Nie zabrakło również strefy chillout i nowoczesnych fotobudek (w tym 360°), a cały wieczór był dokumentowany przez fotografa i ekipę wideo – tak, by te wyjątkowe chwile pozostały także w formie cyfrowej.
– Jubileusz był dla nas nie tylko momentem celebracji, ale także okazją do wyrażenia wdzięczności wobec naszych pracowników. Dzięki wsparciu Creative Brand Stories mogliśmy stworzyć wydarzenie, które połączyło emocje, wspomnienia i wspólną zabawę – mówi Dominik Kania, prezesz zarządu, Woodward Poland.
Jak podkreślają organizatorzy, jubileusz firmy Woodward stanowi przykład wydarzenia, które skutecznie łączy narrację marki z realnym doświadczeniem gości – i to w rytmie tańca oraz z nową energią na kolejne dekady działalności.
– Dobrze zaprojektowany jubileusz czy gala to nie tylko celebracja minionych lat, ale punkt zwrotny w strategii komunikacyjnej całej firmy – miejsce, w którym marka może na nowo zdefiniować swój głos, zacieśnić relacje i pokazać swoje wartości w działaniu. To jest nasze podejście do organizacji takich wydarzeń – mówi Monika Buchwald, CEO oraz head of creative & strategy w Creative Brand Stories.
Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, odpowiadała za koncepcję, kreację, produkcję i realizację wydarzenia.
Gala odbyła się 23 maja 2025 roku.