Balon SM Ryki zainaugurował kolejny sezon obecności marki na wydarzeniach

Balon Spółdzielni Mleczarskiej Ryki stał się podniebnym ambasadorem marki, ale także jednym z najbardziej charakterystycznych elementów strategii jej immersyjnego marketingu. Balon wykorzystywany jest w ramach działań promocyjnych, CSR-owych i wizerunkowych, jest obecny na wielu wydarzeniach. 
 
Sezon balonowy 2025 Spółdzielnia Mleczarska Ryki zainaugurowała udziałem w zawodach „Balony nad Krosnem” (1-5 maja), gdzie obok pilotów z całego świata znalazł się również podniebny ambasador marki Ryki. Balon SM Ryki był obecny podczas Święta Wina w Janowcu (24 maja), a w kolejnych tygodniach pojawi się na szeregu lokalnych festynów, wydarzeń sportowych i konkursów balonowych w różnych częściach Polski. 
 
Balon wykorzystywany jest w ramach szeroko zakrojonych działań promocyjnych, CSR-owych i wizerunkowych. Obecność podczas zawodów balonowych, festynów rodzinnych, wydarzeń lokalnych czy finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to część długofalowej kampanii „Aktywni na SERio!”, której celem jest wspieranie aktywności fizycznej, lokalnych inicjatyw i świadomych wyborów konsumenckich. W ramach tej kampanii, balon staje się narzędziem emocjonalnego angażowania społeczności, budując trwałe i pozytywne skojarzenia z marką. Integruje działania promocyjne z wartościami, które są dla SM Ryki fundamentalne – wspólnotowością, odpowiedzialnością i autentycznością.
– Nasz podniebny „bohater” to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i jednocześnie najbardziej angażujących elementów naszej strategii komunikacji – mówi Krzysztof Kłos, wiceprezes ds. handlu i marketingu SM Ryki. – Jego obecność na wydarzeniach to coś więcej niż ekspozycja logo – to zaproszenie do doświadczenia marki, które wzmacnia relacje i otwiera na wartości, jakie reprezentujemy.
 
Od kilku lat – jak podkreślają twórcy kampanii – balon z logo SM Ryki nie tylko przyciąga wzrok uczestników wydarzeń kulturalnych i sportowych w całej Polsce, ale też realnie wpływa na postrzeganie marki jako nowoczesnej, zaangażowanej społecznie i bliskiej ludziom. To przykład przestrzennego storytellingu, w którym marka przestaje być abstrakcyjnym nadawcą komunikatów, a staje się żywym uczestnikiem wydarzeń, tworzącym emocje i wspomnienia.
 
Strategia SM Ryki opiera się na obecności marki tam, gdzie naprawdę tworzą się relacje – nie w przestrzeni reklamowej, lecz w żywej tkance społecznej. W czasach, gdy marki prześcigają się w digitalowych kampaniach, SM Ryki postawiła na autentyczność i fizyczną obecność. 
 
W działaniach komunikacyjnych oraz związanych z obecnością na wydarzeniach SM Ryki wspiera agencja Valkea Media, choć również sama marka Ryki z dużym zaangażowaniem inicjuje i koordynuje swoją obecność na wielu eventach.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl