Heineken Player 0.0.
Informacje o wydarzeniu
Kategoria
Liczba osób
40
Data
04.2024
Klient
Heineken
Opis wydarzenia
Projekt: Heineken Player 0.0. znalazł się w finale (krótka lista) MP Power Awards® 2024 w kategorii Event – promocja marki B2C. Projekt został zrealizowany przez Heineken i agencję Allegro Brand Experience Agency.
Projekt Heineken Player 0.0. był elementem kampanii promującej odpowiedzialne zachowania kierowców pod hasłem „The Best Driver is the One Who Is Not Drinking”. Aktywacja łączyła tematykę wyścigów Formuły 1 oraz e-sportu, angażując uczestników w rywalizację na symulatorach F1. W wydarzeniu w Warszawie wzięło udział 20 najlepszych graczy z całej Polski, wyłonionych m.in. podczas eliminacji online, którzy walczyli o możliwość udziału w międzynarodowych zawodach z ambasadorem marki, Maxem Verstappenem.
Event odbył się w barze H.A.O.S., przekształconym na przestrzeń gamingową z nowoczesnymi symulatorami oraz dodatkowymi atrakcjami, takimi jak pit stop, refleksomierz i gry na PlayStation. Minimalistyczne i ekologiczne elementy dekoracji nawiązywały do klimatu wyścigów F1. Zielone oświetlenie podkreślało identyfikację wizualną Heineken 0.0. W trakcie wydarzenia zapewniono pełną obsługę logistyczną, w tym transport i zakwaterowanie dla uczestników i ich gości.
Celem projektu była promocja Heineken 0.0 jako świadomego wyboru dla kierowców oraz wzmocnienie komunikatu o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Aktywacja skupiła się na połączeniu emocji sportowej rywalizacji z edukacją na temat bezpieczeństwa na drodze.
Heineken Player 0.0.
Klient: Heineken
Agencja: Allegro Brand Experience Agency
Miejsce: bar H.A.O.S., Warszawa
Data: 6 kwietnia 2024
Liczba uczestników: 40