Santander Bank Roadshow
Informacje o wydarzeniu
Kategoria
Liczba osób
2000
Data
03.2024
Klient
Santander Bank
Opis wydarzenia
Projekt: Santander Bank Roadshow znalazł się w finale (krótka lista) MP Power Awards® 2024 w kategorii Event – korporacyjny, wewnętrzny. Projekt został zrealizowany przez Santander Bank i agencję Plej.
Santander Bank zrealizował serię wewnętrznych wydarzeń korporacyjnych pod wspólnym hasłem „Total do potęgi 3”, które odbyły się w trzech miastach: Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu. Wzięło w nich udział łącznie około 2000 pracowników banku. Celem spotkań było przedstawienie nowej strategii w formacie, który odbiegał od tradycyjnych korporacyjnych prezentacji.
Narracja została oparta na dynamicznej strukturze: wystąpieniu Prezesa, panelach tematycznych oraz rozbudowanej oprawie multimedialnej. Każdy z trzech strategicznych filarów – doświadczenie klienta, odpowiedzialność społeczna i digitalizacja – powiązano z globalnie rozpoznawalnymi markami jako punktami odniesienia dla wartości, na których opiera się nowa wizja banku.
Wydarzenia charakteryzowały się spójną identyfikacją wizualną oraz zastosowaniem zaawansowanych rozwiązań technicznych – m.in. wielkopowierzchniowych ekranów, immersyjnego układu sceny i interaktywnych elementów angażujących publiczność. Logistyczna koordynacja wszystkich trzech lokalizacji umożliwiła zachowanie jednolitego standardu realizacji.
Santander Bank Roadshow
Klient: Santander Bank
Agencja: Plej
Miejsce: Warszawa (Służew), Poznań (Sala Ziemi), Wrocław (CK Hala Stulecia)
Liczba uczestników: ok. 2000