Strefa JD
Informacje o wydarzeniu
Kategoria
Liczba osób
20000
Data
07.2024
Klient
Marketing Investment Group S.A.
Opis wydarzenia
Projekt: Strefa JD znalazł się w finale (krótka lista) MP Power Awards® 2024 w kategorii Strefa marki. Projekt został zrealizowany przez Marketing Investment Group S.A. i agencję Walk Events.
Podczas Clout Festival, który odbył się w dniach 13–14 lipca 2024 roku w Warszawie, marka JD pojawiła się po raz pierwszy w Polsce w ramach dedykowanej strefy aktywacyjnej. Za projekt i realizację odpowiadała agencja Walk Events.
Koncepcja strefy nawiązywała do estetyki miejskiego placu zabaw (urban playground), z centralnym punktem w postaci 12-metrowej wieży DJ-skiej grającej w układzie 360 stopni. Projekt zakładał nie tylko dopasowanie się do festiwalowej estetyki, ale również stworzenie przestrzeni inkluzywnej i angażującej – zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorem. W strefie organizowano m.in. konkursy koszykarskie, personalizację ubrań we współpracy z artystą graffiti oraz wspólne tworzenie ściany tagów.
Uczestnicy mogli spotkać ambasadorów marki i influencerów, a także wziąć udział w atrakcjach muzycznych – od występów DJ-skich po nocne silent disco. Projektując przestrzeń, organizatorzy zwrócili uwagę na dostępność, spontaniczność i możliwość interakcji. Elementy infrastruktury – takie jak kontenery, stalowe konstrukcje i rusztowania – budowały dynamiczną, nieco chaotyczną formę, zachęcającą do eksplorowania.
Strefa JD funkcjonowała jako miejsce spotkań i nieformalny punkt orientacyjny festiwalu, integrując różne formy ekspresji artystycznej oraz styl życia grupy docelowej marki.
Strefa JD
Klient: Marketing Investment Group SA
Agencja: Walk Events
Miejsce: Tor Wyścigów Konnych Służew
Liczba uczestników: 20 000