pep+ w działaniu – angażująca kampania edukacyjna
Informacje o wydarzeniu
Kategoria
Liczba osób
400
Data
01.2024
Klient
PepsiCo Consulting Polska
Opis wydarzenia
Projekt: pep+ w działaniu – angażująca kampania edukacyjna znalazł się w finale (krótka lista) MP Power Awards® 2024 w kategorii CSR. Projekt został zrealizowany przez PepsiCo Consulting Polska i agencje Ewesa Brand & Customer Experience Agency.
W fabryce Frito Lay w Środzie Śląskiej przeprowadzono wewnętrzną kampanię edukacyjną skierowaną do pracowników, której głównym tematem była strategia zrównoważonego rozwoju pep+ (PepsiCo Positive). Projekt realizowany w ciągu niemal całego roku obejmował cykl newsletterów poświęconych zagadnieniom takim jak zmiany klimatyczne, zrównoważone rolnictwo czy ograniczanie emisji. Każdy newsletter kończył się quizem lub zadaniem konkursowym.
W ramach działań przygotowano również materiały informacyjne do użytku wewnętrznego (plakaty, standy), a także zorganizowano warsztaty, podczas których pracownicy i ich rodziny budowali budki lęgowe dla ptaków. Zwieńczeniem kampanii było opracowanie e-booka zbierającego całość przekazywanej wiedzy. Projekt miał na celu nie tylko przekazanie informacji, ale też praktyczne zaangażowanie uczestników w tematykę środowiskową, w tym promowanie bardziej ekologicznych postaw w życiu zawodowym i prywatnym.
pep+ w działaniu – angażująca kampania edukacyjna
Klient: PepsiCo Consulting Polska
Agencja: Ewesa Brand & Customer Experience Agency
Miejsce: Fabryka Frito Lay, Środa Śląska
Liczba uczestników: 400