Strategiczne spotkanie marek turystycznych Wirtualna Polska Holding w Egipcie. ETI partnerem wydarzenia

Prawie 80 menedżerów z Wakacje.pl, Travelplanet.pl oraz Invii z Czech, Słowacji i Węgier – marek turystycznych należących do Wirtualna Polska Holding, spotkało się na wspólnym wyjeździe w Egipcie. Partnerem przy jego organizacji, za którą odpowiadał dział MICE Wakacje.pl, było biuro podróży ETI.
 
Wakacje.pl co roku zapraszają swoich menedżerów na wyjazdowe sesje strategiczne. To okazja, by wspólnie podsumować minionych kilka miesięcy i zapoznać się z planami na kolejne.
Ostatnie wydarzenie odbyło się w egipskim kurorcie Makadi Bay w obiektach sieci Red Sea Hotels należących do biura podróży ETI. 

– Zdecydowaliśmy się na Egipt, bo to jeden z kierunków najczęściej wybieranych przez naszych klientów – mówi Małgorzata Kunc, szefowa działu MICE w Wakacje.pl, który odpowiadał za przygotowanie i realizację eventu.

Po stronie Wakacje.pl znajdowało się opracowanie programu i jego realizacja, a także organizacja przelotów i transferów dla uczestników podróżujących z Czech, Słowacji i Węgier. ETI zadbało o zakwaterowanie, transfery wewnętrzne, salę konferencyjną, wsparło też przy organizacji wydarzeń wieczornych oraz zagwarantowało i zrealizowało większość przelotów.

– Przy wyborze kierowaliśmy się nie tylko popularnością tego kraju, znaczenie miała także dostępność obiektów spełniających nasze kryteria infrastrukturalne. Szukaliśmy miejsca, które jednocześnie pomieści wszystkich uczestników, będzie miało odpowiednio dużą salę konferencyjną, i na terenie którego będzie można realizować też inne wydarzenia, takie jak networking. Zależało nam również na kierunku z dużą liczbą połączeń lotniczych, by zapewnić łatwy dolot w tym samym czasie uczestnikom podróżującym z Polski, Czech, Węgier i Słowacji – dodaje Małgorzata Kunc. – Współpraca układała się bardzo dobrze, choć na przygotowanie wyjazdu tym razem było stosunkowo niewiele czasu. Działaliśmy czasem niestandardowo, by dopracować wszystkie szczegóły eventu i, jak wynika z ankiet uczestników, wyjazd spełnił oczekiwania naszych pracowników. Zadanie o tyle niełatwe, że mowa o osobach, które stosunkowo często podróżują służbowo i prywatnie, mają więc w tym zakresie dość duże doświadczenie – zaznacza Małgorzata Kunc.
 
– Cieszymy się, że udało nam się sprostać wymaganiom profesjonalistów z branży. Organizacja rzeczywiście była wyzwaniem. Niewielka ilość czasu na przygotowanie „na 5 min” przed startem sezonu wakacyjnego jeszcze bardziej podnosiła poprzeczkę. Tym większe zadowolenie z pozytywnej oceny i takiej też weryfikacji dla naszych hoteli Red Sea Hotels –
dodaje Grzegorz Karolewski, dyrektor handlowy ETI Polska.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl