Piknik Herbalife Polska z Bossa Nova Events
Informacje o wydarzeniu
Kategoria
Liczba osób
600
Data
06.2025
Klient
Herbalife Polska
Opis wydarzenia
Agencja eventowa Bossa Nova Events, należąca do grupy marketingowej Creative Brand Stories, po raz kolejny przygotowała wydarzenie firmowe dla Herbalife Polska –marki z branży zdrowia i wellness. 14 czerwca 2025 roku, w krakowskiej „Przystani na Eisenberga”, odbył się kolorowy i pełen dobrej energii Flower Power Picnic, w którym udział wzięło ponad 600 uczestników – dorosłych i dzieci.
Event został podzielony na dwie części: dzienną – rodzinną i wieczorną – taneczną, tworząc kompleksowe doświadczenie w duchu radości, integracji i wspólnego świętowania. W ciągu dnia uczestnicy mogli korzystać z licznych stref aktywności – warsztatów plecenia wianków, animacji dla dzieci, sportowych gier i kreatywnych zabaw. Wieczorem przestrzeń wypełniła się muzyką, karaoke i tanecznymi animacjami, które stworzyły atmosferę wspólnej zabawy.
Koncepcja Flower Power to radosna podróż do świata kolorów, natury i pozytywnych emocji. Wydarzenie stworzyło przestrzeń do relaksu i wspólnego spędzania czasu, pozwalając każdemu – niezależnie od wieku – poczuć się częścią większej, rozkwitającej wspólnoty. Kwiaty, jako symbol życia, harmonii i radości, stanowiły motyw przewodni spotkania.
– To już druga realizacja dla Herbalife w tym roku i kolejny projekt, w którym mogliśmy w pełni wykorzystać nasz potencjał kreatywny i organizacyjny. Po sukcesie balu maskowego Carnival Party na początku 2025 roku oraz szkoleniowego wydarzenia Extravaganza 2023, w którym uczestniczyło ponad 14 tys. osób, ponownie stworzyliśmy doświadczenie, które integruje i wzmacnia wartości marki. Flower Power Picnic to również doskonały przykład eventu, który integruje zespół, wzmacnia kulturę organizacyjną oraz buduje wizerunek firmy jako nowoczesnego i zaangażowanego pracodawcy – podkreśla Monika Buchwald, CEO i head of creative & strategy w Creative Brand Stories.
Agencja Bossa Nova Events była odpowiedzialna za kompleksową realizację wydarzenia – od opracowania koncepcji kreatywnej, przez produkcję, aż po koordynację na miejscu.