Converse CX Artist Series
Informacje o wydarzeniu
Opis wydarzenia
Projekt Converse CX Artist Series został zwycięzcą w 11. edycji konkursu MP Power Awards® 2022 w kategorii Event – promocja marki B2C. Projekt został zrealizowany przez Orbico i agencję 180heartbeats + JvM.
Wydarzenie miało budować rozpoznawalność marki Converse i idei All Stars w grupie docelowej obejmującej przedstawicieli generacji Z o wyspecjalizowanych zainteresowaniach. Kolejnym celem było niekonwencjonalne zaprezentowanie najnowszych modeli butów CX.
CX Artist Series połączyło sztukę kreowania eventów ze zintegrowaną komunikacją, by zapewnić marce miejsce w sercach odbiorców z generacji Z. Przede wszystkim stworzyło jednak platformę wyrazu dla młodych, ambitnych twórców. Czworo artystów z grupy Converse All Stars dostało tydzień na stworzenie projektu muzycznego w wynajętym i zaaranżowanym na studio muzyczne domu, pod okiem mentora – Miłego ATZ. Wyniki pracy zostały zaprezentowane podczas finału w jednym z najczęściej odwiedzanych stołecznych klubów – Niebie. Finał stanowiły zawody taneczne, wernisaż prac, prezentacja dwóch utworów i poruszającego filmu oraz koncert Miłego ATZ. 800 osób bawiło się w klubie aż do samego zakończenia imprezy. Converse podkreślił swoją wartość społeczną poprzez wspieranie artystycznych inicjatyw.
Wydarzenie poskutkowało dotarciem do ściśle wyselekcjonowanych grup docelowych – tancerzy, koneserów muzycznych i artystów reprezentujących generację Z.
Zasięg informacji osiągnął poziom ponad 19 005 800 użytkowników, do których – oprócz eventu – organizatorzy dotarli za pośrednictwem Tik Toka, Instagrama i Facebooka oraz kanałów influencerów. Dzięki dialogowi marki z odbiorcami udało się przemycić jej ducha w niezwykle autentyczny sposób.
Converse CX Artist Series
Klient: Orbico
Agencja: 180heartbeats + JvM
Data: 14-19 listopada 2022 r.
Miejsce: Klub Niebo, Dom Converse, Studio Nagrywarka w Warszawie
Liczba uczestników: 800 osób