Galaxy Campus
Informacje o wydarzeniu
Opis wydarzenia
Projekt Galaxy Campus został laureatem w 11. edycji konkursu MP Power Awards® w kategorii Event – promocja marki B2C. Projekt został zrealizowany przez Samsung Polska i agencję Gawra Warszawska.
Celem projektu było zbudowanie więzi emocjonalnej z marką Samsung poprzez edukację i zabawę oraz zbudowanie efektu skali w działaniach świadomościowych produktu Galaxy Z Flip4 i social buzz wśród grupy docelowej – studentów, czyli pokolenia Z.
Projekt rozpoczął się we wrześniu aktywacją w sieci, następnie komunikacja została przeniesiona na ulice ośrodków akademickich w Warszawie, Gdańsku i Łodzi. Dodatkowym elementem promującym serię eventów był online’owy konkurs w grze 8bit FlipEAT.
Kulminacją projektu były trzy eventy w Warszawie, Gdańsku i Łodzi. Eventowy Campus podzielony był tematycznie na kilka stref. Galaxy Talks to spotkania z ekspertami, których tematyką były nowe technologie i trendy przyszłości. Wykłady były przeplatane występami stand-upu. Galaxy Fun stanowił pawilon gier video, flipperów, personalizacji telefonów oraz ich testów. Dodatkowym elementem strefy był pokój zagadek.
Zero Waste Zone służyła wycenie i oddawaniu zużytych telefonów, Strefa Serwisu – zapewniała darmowy serwis smartfona. Galaxy Stage wypełniała muzyka serwowana przez Dj-ów oraz gwiazdy polskiej sceny.
Galaxy Campus w Polsce był prekursorem dla kolejnych kampanii marki m.in. w Niemczech.
Galaxy Campus
Klient: Samsung Polska
Agencja: Gawra Warszawska
Data: 8, 15, 22 października 2022 r.
Miejsce: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Politechnika Gdańska, Politechnika Łódzka
Liczba uczestników: 7622