Premiera nowego Range Rovera Sport
Informacje o wydarzeniu
Opis wydarzenia
Projekt Premiera nowego Range Rovera Sport został laureatem w 11. edycji konkursu MP Power Awards® 2022 w kategorii Event – promocja marki B2C. Projekt został zrealizowany przez Jaguar Land Rover i agencję Mamy To.
Polska premiera nowego Range Rovera Sport podzielona była na dwie części. Pierwszą stanowił cykl eventów w Warszawie, skierowanych do różnych grup: dziennikarzy, pracowników, dealerów i ich topowych klientów. Finałem było wydarzenia na 7 i 8 piętrze klubu Sassy w Gdańsku. Z tarasu klubu widać rzekę Motławę i to na niej o wyznaczonej godzinie przypłynął na oświetlonej platformie nowy Range Rovera Sport. Przycumował do brzegu, aby każdy mógł go zobaczyć i sprawdzić wnętrze nowego auta.
W klubie zagrało muzyczne trio, które nigdy wcześniej nie występowało razem. Na scenie wystąpili Smolik, Kev Fox i Natalia Szroeder. Koncert był słyszalny również na deptaku wśród przechodniów. Na wszystkich ekranach otaczających lokalizację wyświetlana była transmisja z płynięcia barki z nowym Range Roverem oraz, dodatkowo, materiałami stworzonymi na Islandii, gdzie nowy Range pokonywał jedną z najbardziej wymagających tras na świecie.
Dzięki takiemu konceptowi udział w premierze wzięła większa grupa odbiorców niż tylko zaproszeni goście – każdy kto spacerował tego dnia bulwarami nad Motławą stał się częścią premiery, mógł zobaczyć nowe auto czy do niego wsiąść. Dodatkowym efektem wydarzenia był zasięg komunikacyjny w mediach oraz w social mediach.
Premiera nowego Range Rovera Sport
Klient: Jaguar Land Rover
Agencja: Mamy To
Data: 24-28 maja 2022 r.
Miejsce: Sassy w Gdańsku oraz B'Fort Warszawa
Liczba uczestników: 680 osób