Cacharel Cafe Amor
Informacje o wydarzeniu
Opis wydarzenia
Projekt Cacharel Cafe Amor został laureatem w 11. edycji konkursu MP Power Awards® 2022 w kategorii Event – promocja marki B2B oraz zwyciązcą w kategorii Catering. Projekt został zrealizowany przez Cacharel L’Oreal i agencję Walk Events.
Zadaniem stojącym przed realizatorami projektu było wymyślenie niespotykanej promocji, wyróżniającej się na tle innych premier w segmencie kosmetycznym, która miała opierać się na specjalnie skomponowanym menu cateringowym inspirowanym kwiatowo-owocowymi nutami zapachowymi perfum. Założeniem było wyjście poza ramy samego zapachu, poruszenie wyobraźni poprzez oddziaływanie na zmysł węchu, smaku i wzroku. W specjalnie przearanżowanej na ten czas kawiarni Mr. Pancake stworzono przestrzeń pod nazwą Cafe Amor z wyjątkowym menu inspirowanym kolekcją perfum Yes I Am marki Cacharel, które następnie zostało udostępnione Warszawskim Foodies jako tymczasowe menu.
Do projektu wybrano restaurację, która słynie z tego, że przełamuje wszelkie schematy, miejsce oceniane jako kultowe i najbardziej instafrendly w Warszawie. Marka w całości oparta na idei food porn i traktująca jedzenie jako kompleksowe doświadczenie łączące unikalny look i świetny smak. Menu z sukcesem odegrało rolę nośnika informacji o perfumach w relacjach przygotowanych przez media i influencerów, przekazując kluczowe informacje dotyczące produktów, bez potrzeby organizowania tradycyjnego wydarzenia.
Cacharel Cafe Amor
Klient: Cacharel L’Oreal
Agencja: Walk Events
Data: 10 – 24 maja 2022 r.
Miejsce: Mr. Pancake w Warszawie
Liczba uczestników: 40