Disney+ District
Informacje o wydarzeniu
Opis wydarzenia
Projekt Disney+ District został zwycięzcą w 11. edycji konkursu MP Power Awards® 2022 w kategorii Event – promocja marki B2B. Projekt został zrealizowany przez Disney+ i agencję endorfina events.
Celem wydarzenia było uhonorowanie tradycyjnych produkcji Disney, zaznaczenie odmienności i porzucenie stereotypu Disneya kojarzonego jedynie z produkcjami dla najmłodszych. Wśród założeń były także zapoznanie środowiska mediów, celebrytów i influencerów z ofertą Disney+ oraz pokazanie, że platforma zawiera różnorodne treści, czym warto zainteresować ich obserwatorów – potencjalnych klientów platformy.
Dzień przed uruchomieniem platformy odbyło się immersyjne wydarzenie skoncentrowane na potencjale viralowym i potrzebach uczestników. Kinogram, położony w industrialnej przestrzeni rozrywkowo-gastronomicznej w Fabryce Norblina, na jeden wieczór zamienił się w aleje dostępnych na platformie filmów i seriali, które w spójny sposób połączyły 6 filarów platformy (Disney, National Geographic, Star Wars, Marvel, Pixar, Star) pod jednym motywem przewodnim: Disney+ District. Goście mieli okazję dosłownie odbyć podróż alejami ekscytującej oferty Disney+. Immersja pozwoliła gościom nie tylko poznać ofertę marki Disney+ w Polsce, lecz także zapewniła niepowtarzalną możliwość spotkania z postaciami znanymi z seriali, filmów i animacji oraz doświadczać klimatu produkcji.
Ambasadorzy marki pokazali widzom event ze stref oraz stworzonego specjalnie na ich potrzeby studia. W efekcie, w zaledwie trzy godziny stworzyli 214 materiałów o łącznym zasięgu na poziomie 1,28 mln. Stworzona insta-friendly scenografia, sprawiła, że ich widzowie mogli poczuć się, jakby sami byli na tym evencie, a przede wszystkim miała za zadanie sprawić, by wszyscy chcieli tam być.
Disney+ District
Klient: Disney+
Agencja: endorfina events
Data: 14 czerwca 2022 r.
Miejsce: Kinogram, Fabryka Norblina w Warszawie
Liczba uczestników: 330