Full Sound On! End of Summer Party by TikTok
Informacje o wydarzeniu
Opis wydarzenia
Projekt Full Sound On! End of Summer Party by TikTok został laureatem w 11. edycji konkursu MP Power Awards® 2022 w kategorii Event – promocja marki B2B. Projekt został zrealizowany przez TikTok CE i Allegro Brand Experience Agency.
End of Summer Party było pierwszym wydarzeniem na żywo zorganizowanym przez TikTok CE dla pracowników czołowych domów mediowych w Polsce i CE. Głównym celem eventu było skupienie się na relacjach z partnerami i klientami, a także wzmacnianie i tworzenie nowych relacji biznesowych. TikTok to nie tylko nazwa aplikacji, ale też jej dźwięk, jako nieodłączny element tożsamości marki. Organizatorzy sprawili, że dźwięki i muzyka były głównym elementem wydarzenia. Aby wpłynąć na świadomość marki oraz zapewnić możliwość jak najlepszego doświadczania wartości TikToka atrakcje zostały oparte o najgorętsze w tamtym czasie trendy TikToka. Barmani pomagali gościom w wyborze idealnego drinka na podstawie testu „Jaką jesteś kapibarą?”. Kucharze przygotowywali dania zgodnie z tiktokowymi trendami kulinarnymi, itd. Powstał świat TikToka, w którym wszystkie wirtualne trendy ożywają – coś w rodzaju meta-poziomowej imprezy, w której abstrakcyjne przedmioty, dźwięki, ruchy taneczne i wiele więcej wychodzi z aplikacji, aby goście mogli ich doświadczyć w czasie rzeczywistym. Przeniesiono świat TikToka z aplikacji do offline’u, zapewniając pełny brand experience.
Full Sound On! End of Summer Party by TikTok
Klient: TikTok CE
Agencja: Allegro Brand Experience Agency
Data: 22 września 2022 r.
Miejsce: Praga Centrum, Warszawa
Liczba uczestników: 400