Netcompany: przeprowadzka do nowego biura
Informacje o wydarzeniu
Opis wydarzenia
Projekt Netcompany: przeprowadzka do nowego biura został zwycięzcą w 11. edycji konkursu MP Power Awards® 2022 w kategorii Event – integracja. Projekt został zrealizowany przez Netcompany i agencję Allegro Brand Experience Agency.
Netcompany, duńska firma IT, świętowała w 2022 r. swój rozwój w Polsce przeprowadzką do nowego biura. Przenosiny miały być pretekstem do zacieśniania relacji między pracownikami i dostarczenia im wyjątkowych emocji. Ważnym aspektem konceptu i komunikacji wokół eventu było niwelowanie obaw pracowników związanych z pracą w nowym otoczeniu i czekającymi na nich zmianami. Dodatkowym celem było wzmacnianie wizerunku firmy na rynku i w mediach branżowych.
Koncepcja kreatywna trafiła w obszar zainteresowań większości współczesnych 20- i 30-latków – była odniesieniem do seriali. Przeprowadzka była początkiem nowego rozdziału w historii firmy, a więc nowego sezonu „przygód” jej pracowników. Organizator stworzył koncept z komunikacją teaserową i atrakcjami w starym biurze Netcompany oraz tygodniowy event w nowych przestrzeniach z aktywacjami mającymi na celu integrację zespołów. Trzecim elementem projektu była część oficjalna skierowana do pracowników oraz krótki briefing prasowy dla kluczowych mediów branżowych. Nowy etap, jaki właśnie rozpoczynał się w historii Netcompany, został zaakcentowany tradycyjnym przecięciem wstęgi i dodatkowo, by nawiązać do konwencji filmowej, klapsem filmowym. Ostatnim etapem realizacji była piątkowa parapetówka, na którą zaproszona była cała grupa 500 pracowników. Pracownicy mieli przede wszystkim dobrze się bawić i zacieśniać relacje.
Dzięki zaplanowaniu komunikacji teaserującej został zniwelowany lęk przed nieznanym wśród pracowników. Na briefingu pojawiły się zarówno media branżowe, jak i lokalne, dzięki czemu po wydarzeniu pojawiło się 67 publikacji w Internecie, prasie i radiu. Była to pierwsza tak duża ekspozycja marki w polskich mediach.
Netcompany: przeprowadzka do nowego biura
Klient: Netcompany
Agencja: Allegro Brand Experience Agency
Data: 3-7 października 2022 r.
Miejsce: Warszawa
Liczba uczestników: 500