RAS Festival 2022
Informacje o wydarzeniu
Opis wydarzenia
Projekt RAS Festival został laureatem w 11. edycji konkursu MP Power Awards® 2022 w kategorii Event – integracja. Projekt został zrealizowany przez RAS Polska i agencję Live Age.
Podstawowym celem wydarzenia była realizacja potrzeby integracji pracowników, którzy od ponad dwóch lat pracują zdalnie, oraz zaprezentowanie nowej identyfikacji wizualnej marki. W odpowiedzi na te dwa główne założenia został stworzony wewnętrzny festiwal muzyczny RAS Festival. Założeniem projektu było przeniesienie prawdziwych emocji festiwalowych do projektu live experience w organizacji, pod znanym w firmie hasłem #RAZEM. Kluczowym elementem eventu stał się koncert, zrealizowany w formule duetów – spotkań gwiazd na scenie. Gwiazdą wieczoru był król festiwali – Krzysztof Zalewski. Wizualną opowieść w przestrzeni tworzyły instalacje i neony, komentujące z pomocą cytatów z polskich utworów muzycznych współczesną rzeczywistość. Wszystkie elementy festiwalowego świata ubrane były w nową identyfikację marki i stanowiły namacalne brand experience dla uczestników. W pierwszej edycji projektu wzięło udział ponad 1200 osób, czyli zdecydowana większość pracowników firmy. W obszarze komunikacji wewnętrznej i employer brandingu kryje się bardzo duży potencjał dla projektów live experience, który w czasach walki o dobrego pracownika i jego utrzymanie jest bardzo skutecznym narzędziem. Pomaga budować lovebrand w relacji pracownik – marka.
RAS Festival
Klient: RAS Polska
Agencja: Live Age
Data: 9 czerwca 2022 r.
Miejsce: Praga Centrum, Warszawa
Liczba uczestników: 1200