BGK TV
Informacje o wydarzeniu
Opis wydarzenia
Projekt BGK TV został laureatem w 11. edycji konkursu MP Power Awards® 2022 w kategorii Event – edukacja. Projekt został zrealizowany przez BGK i agencję Live Age.
Celem projektu było przybliżenie blisko dwóm tysiącom pracowników BGK, jego strategii na lata 2021 – 2025. Grupą docelową projektu byli wszyscy pracownicy BGK. Jest to liczna i bardzo zróżnicowana grupa pracowników, którzy zlokalizowani są w centrali w Warszawie (większość) oraz w 16 oddziałach regionalnych, a także w czterech przedstawicielstwach zagranicznych. Aby trafić do tak szerokiego i zdywersyfikowanego grona odbiorców, został wybrany pomysł inspirowany formatem, który sprawdził się w milionach domów na całym świecie. Łączy poważną tematykę z lekką, budującą społeczność formą. Jest zrozumiały dla wszystkich. Tak powstała telewizja bankowa BGK TV, czyli seria krótkich, 20-minutowych odcinków z bogatą formą, różnorodną ramówką i dynamicznym przekazem. Każdy z pięciu odcinków pierwszej serii poświęcony jest jednemu z pięciu filarów strategii banku. Ważną częścią strategii komunikacyjnej było włączenie pracowników jako współtwórców i prowadzących – co zwiększyło zainteresowanie. Witrynę odwiedziło 97,45 proc. pracowników i zrobili to łącznie ponad 5500 razy. Audyt komunikacji wewnętrznej potwierdził skuteczność projektu: 97 proc. respondentów zadeklarowało znajomość strategii banku.
BGK TV
Klient: BGK
Agencja: Live Age
Data: wrzesień – luty 2023
Miejsce: online
Liczba uczestników: 2000