Buh x OFF Festival
Informacje o wydarzeniu
Opis wydarzenia
Projekt: Buh x OFF Festival został laureatem w 11. edycji konkursu MP Power Awards® 2022 w kategorii Strefa marki. Projekt został zrealizowany przez Przyjazne Państwo i agencję Hartwig.
Celem eventu było działanie na wszystkie zmysły, empiryczny kontakt marki z odbiorcą. Dlatego obecność logotypu została sprowadzona do minimum – BUH’a trzeba było poczuć. Stanowisko zostało zamknięte w bryle romantycznej szklarni wypełnionej dymem i aromatem posadzonych wewnątrz roślin z CBD. Konstrukcja „lewitowała” nad bagnistym otoczeniem, majaczyła zza drzew, wabiła klientów. Szklarnia była niedopowiedziana – „buhała” w przestrzeń kolorowym dymem. W środku ambasadorzy marki przygotowywali koktajle na bazie wódki BUH. Razem z nimi działał też ogrodnik – pielęgnował rośliny po to, by wszystkie wróciły do hodowli. Hasło „zero waste” dotyczyło nie tylko elementów konstrukcyjnych, ale przede wszystkim naturalnej scenografii z CBD. Idea upcyklingu przyświecała autorom koncepcji eventu – wykorzystany został istniejący obiekt (szklarnia) do stworzenia lewitującego drink baru. Rezultatem wysiłków ekipy organizatora włożonych w długą preprodukcję oraz montaż, był efekt „wciągnięcia” odbiorcy do strefy na wiele godzin.
Buh x OFF Festival
Klient: Przyjazne Państwo
Agencja: Hartwig
Data: 5 – 7 sierpnia 2022 r.
Miejsce: Katowice
Liczba uczestników: 35 tys.