Disney+ strefa na Sziget
Informacje o wydarzeniu
Opis wydarzenia
Projekt Disney+ strefa na Sziget został laureatem w 11. edycji konkursu MP Power Awards® 2022 w kategorii Strefa marki. Projekt został zrealizowany przez Disney+ i agencję endorfina events.
W kontekście premiery platformy w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polsce, Disney+ postanowiło skorzystać z potencjału największego festiwalu muzycznego w Europie – Sziget Festival. Kluczowym elementem komunikacji było porzucenie stereotypu Disneya kojarzonego jedynie z produkcjami dla najmłodszych, pokazanie, że Disney+ to platforma streamingowa łącząca międzypokoleniowe potrzeby. Podczas 6-dniowego wydarzenia Disney+ zorganizowało strefę, łączącą szereg działań promocyjnych. W strefie festiwalowicze mogli doświadczyć różnorodnych atrakcji, zainspirowanych produkcjami dostępnymi na platformie. Personalizowane fan party, diabelski młyn, salon tatuażu w stylu Pam & Tommy, festiwalowy make-up w strefie Cruelli, mroźny świat Frozen II z technologią chłodzenia czy strefa Moonknight – to tylko niektóre z atrakcji, które przyciągnęły blisko 11 tys. uczestników. Dodatkowo został zorganizowany happening, moderowany przez animatora ze sceny, podczas którego wszyscy uczestnicy odliczali do oficjalnego podniesienia w górę upominków od Disney – 10 tysięcy brandowanych wachlarzy. Cały obszar pod sceną główną uniósł się w kolorach platformy oraz zapewnił marce widoczność i zwiększenie rozpoznawalności promowanych w trakcie wydarzenia produkcji.
Disney+ strefa na Sziget
Klient: Disney+
Agencja: endorfina events
Data: 10 – 16 sierpnia 2022 r.
Miejsce: Sziget Festival
Liczba uczestników: 10 830