Strefa Stranger Things 4 na Orange Warsaw Festival
Informacje o wydarzeniu
Opis wydarzenia
Projekt Strefa Stranger Things 4 na Orange Warsaw Festival został zwycięzcą w 11. edycji konkursu MP Power Awards® 2022 w kategorii Strefa marki. Projekt został zrealizowany przez Netflix i agencję Plej.
Strefa Stranger Things 4 na Orange Festival była częścią kampanii promującej czwarty sezon „Stranger Things” w Polsce. Design strefy jasno nawiązywał do czwartego sezonu oraz prezentował współpracę Netflix z Orange. Doświadczenie od samego początku było planowane tak, aby działało jedynie przy współpracy kilku osób. Strefa miała być na tyle atrakcyjna, aby między koncertami przyciągnąć fanów serialu. Natomiast po koncertach strefa miała zamienić się w przestrzeń imprezową.
Festiwalowicze mogli zmierzyć się z siłami Drugiej Strony, wchodząc w interakcję z symulacją komputerową, inspirowaną estetyką serialu, powstającą w czasie rzeczywistym na zakrzywionym ekranie o powierzchni 138 mkw. Cztery osoby na oryginalnych rowerach z lat 80. wpływały na cyfrową rzeczywistość poprzez zmianę prędkości i kierunku jazdy. Natomiast to, co działo się w symulacji, było również odczuwane przez uczestników poprzez opór na pedałach czy siłę podmuchu. Elementy scenograficzne wewnątrz strefy jasno nawiązywały do estetyki mrocznej Drugiej Strony – na ścianach pojawiły się setki metrów wijących się pnączy, niepokojące photo opportunity z ciężkim dymem oraz tak istotny w czwartym sezonie serialu zegar z domu Creela. Po zachodzie słońca strefa pulsowała czerwienią, dzięki użyciu ponad 200 metrów tub led shape. Całości dopełniały ekrany ledowe z pojawiającymi się na nich komunikatami z Drugiej Strony.
Festiwalowicze ustawiali się w długich kolejkach, w których czekali nawet kilka godzin, żeby spróbować swoich sił w walce z Drugą Stroną. Strefę w ciągu dwóch dni festiwalu odwiedziło blisko 7000 osób. Publikacje mediów i influencerów, którzy pojawili się na strefie, były w 100 proc. pozytywne.
Strefa Stranger Things 4 na Orange Warsaw Festival
Klient: Netflix
Agencja: Plej
Data: 3 – 4 czerwca 2022 r.
Miejsce: Tor Wyścigów Konnych Służewiec, Warszawa
Liczba uczestników: 7000 (odwiedzających strefę)