Strefa Guess Jeans x Modivo na Open'er Festival z Imagine Nation

Informacje o wydarzeniu

Kategoria

Strefa marki

Liczba osób

-

Data

07.2025

Klient

Guess


Wykonawcy

Agencja eventowa

Imagine Nation

Warszawa, mazowieckie

Opis wydarzenia

Imagine Nation zrealizowało futurystyczną strefę Guess Jeans x Modivo na tegorocznym Open’er Festival. Stanowiło ją 400 m² lekkiej konstrukcji z niebieskich wstążek nawiązujących do denimu, z tunelem inspirowanym pralką, angażującymi atrakcjami i energią high-tech. 
 
Guess Jeans kontynuuje umacnianie swojej więzi ze światem muzyki. W kwietniu marka po raz drugi z rzędu pojawiła się na festiwalu Coachella na pustyni Colorado. W ramach aktywacji zorganizowano ekskluzywne afterparty: w sobotę dla słynnej Charli XCX, a w niedzielę dla amerykańskiego rapera Dona Tolivera. W kampaniach Guess Jeans na 2025 rok marka stawia na dynamiczną grupę wschodzących i wpływowych artystów, takich jak Gene Gallagher, Beabadoobee, Brent Faiyaz czy Franz Lyons. Tego lata firma poszerzyła swoją obecność na festiwalach, prezentując strefę podczas Open’er Festival 2025.
 
Marki Guess Jeans i Modivo we współpracy z Imagine Nation stowrzyły immersyjną przestrzeń o powierzchni 400 m², w której muzyka, kreatywność i ekspresja pojawiły się na pierwszym planie. Wydarzenie, które odbyło się w dniach 2–5 lipca 2025 roku, wyznaczyło nowy etap w rozwijającej się działalności festiwalowej Guess Jeans, jednocześnie wzmacniając partnerstwo z Modivo po serii udanych wspólnych projektów w obszarze handlu detalicznego i e-commerce.
Wejście do strefy Guess Jeans x Modivo prowadziło przez surrealistyczny tunel imitujący pralkę. Na jego końcu na gości czekała wyjątkowa strefa chillout z wygodnymi sofami i ekspozycją najnowszej kolekcji marki. 
Całą przestrzeń wypełniała nowoczesna energia high-tech — za DJ-ką umieszczono ścianę LED, a interaktywne strefy oferowały m.in. personalizację laserem nano, automaty z nagrodami oraz możliwość wykonania tymczasowego tatuażu. Wszystkie elementy zostały zaprojektowane z myślą o silnym efekcie wizualnym i zachęcaniu do dzielenia się doświadczeniami w mediach społecznościowych. 
 
Wydarzenie podkreśliło zaangażowanie Guess Jeans w budowanie swojej obecności w przestrzeniach kultury. Dla marki, która posiada dwa stacjonarne sklepy w Polsce oraz rozwija strategiczne partnerstwo z Modivo, obecność na Open’er Festival była także doskonałą okazją do pogłębienia relacji z polską społecznością — zarówno online, jak i offline. Polska zajmuje ważne miejsce w strategii Guess Jeans na rynku europejskim, a obecność na Open’er  Festival, , jak podkreśla, spełnia wszystkie założenia — budując świadomość brandu i oferując uczestnikom wyjątkowe, angażujące doświadczenia. 
 
Strefa Guess Jeans x Modi zrealizowana przez Imagine Nation odbiła się szerokim echem w mediach, już w trakcie Open'era. Napisał o niej m.in. Vogue, Glamour i Wysokie Obcasy.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl