Strefa Guess Jeans x Modivo na Open'er Festival z Imagine Nation
Informacje o wydarzeniu
Kategoria
Liczba osób
-
Data
07.2025
Klient
Guess
Opis wydarzenia
Imagine Nation zrealizowało futurystyczną strefę Guess Jeans x Modivo na tegorocznym Open’er Festival. Stanowiło ją 400 m² lekkiej konstrukcji z niebieskich wstążek nawiązujących do denimu, z tunelem inspirowanym pralką, angażującymi atrakcjami i energią high-tech.
Guess Jeans kontynuuje umacnianie swojej więzi ze światem muzyki. W kwietniu marka po raz drugi z rzędu pojawiła się na festiwalu Coachella na pustyni Colorado. W ramach aktywacji zorganizowano ekskluzywne afterparty: w sobotę dla słynnej Charli XCX, a w niedzielę dla amerykańskiego rapera Dona Tolivera. W kampaniach Guess Jeans na 2025 rok marka stawia na dynamiczną grupę wschodzących i wpływowych artystów, takich jak Gene Gallagher, Beabadoobee, Brent Faiyaz czy Franz Lyons. Tego lata firma poszerzyła swoją obecność na festiwalach, prezentując strefę podczas Open’er Festival 2025.
Marki Guess Jeans i Modivo we współpracy z Imagine Nation stowrzyły immersyjną przestrzeń o powierzchni 400 m², w której muzyka, kreatywność i ekspresja pojawiły się na pierwszym planie. Wydarzenie, które odbyło się w dniach 2–5 lipca 2025 roku, wyznaczyło nowy etap w rozwijającej się działalności festiwalowej Guess Jeans, jednocześnie wzmacniając partnerstwo z Modivo po serii udanych wspólnych projektów w obszarze handlu detalicznego i e-commerce.
Wejście do strefy Guess Jeans x Modivo prowadziło przez surrealistyczny tunel imitujący pralkę. Na jego końcu na gości czekała wyjątkowa strefa chillout z wygodnymi sofami i ekspozycją najnowszej kolekcji marki.
Całą przestrzeń wypełniała nowoczesna energia high-tech — za DJ-ką umieszczono ścianę LED, a interaktywne strefy oferowały m.in. personalizację laserem nano, automaty z nagrodami oraz możliwość wykonania tymczasowego tatuażu. Wszystkie elementy zostały zaprojektowane z myślą o silnym efekcie wizualnym i zachęcaniu do dzielenia się doświadczeniami w mediach społecznościowych.
Wydarzenie podkreśliło zaangażowanie Guess Jeans w budowanie swojej obecności w przestrzeniach kultury. Dla marki, która posiada dwa stacjonarne sklepy w Polsce oraz rozwija strategiczne partnerstwo z Modivo, obecność na Open’er Festival była także doskonałą okazją do pogłębienia relacji z polską społecznością — zarówno online, jak i offline. Polska zajmuje ważne miejsce w strategii Guess Jeans na rynku europejskim, a obecność na Open’er Festival, , jak podkreśla, spełnia wszystkie założenia — budując świadomość brandu i oferując uczestnikom wyjątkowe, angażujące doświadczenia.
Strefa Guess Jeans x Modi zrealizowana przez Imagine Nation odbiła się szerokim echem w mediach, już w trakcie Open'era. Napisał o niej m.in. Vogue, Glamour i Wysokie Obcasy.