Red Bull Warsaw Unlocked
Informacje o wydarzeniu
Opis wydarzenia
Projekt Red Bull Warsaw Unlocked został zwycięzcą w 11. edycji konkursu MP Power Awards® 2022 w kategorii Wydarzenie muzyczne. Projekt został zrealizowany przez Red Bull Polska i agencję Walk Events.
Celem wydarzenia było stworzenie unikalnego wydarzenia odpowiadającego na potrzeby najmłodszej grupy konsumentów Red Bull’a - uczestników nocnego życia Warszawy. Równie ważne było osadzenie wydarzenia w tkance miejskiej w miejscu nieoczywistym, zaskakującym i niewyeksploatowanym eventowo, a także pozyskanie do udziału w projekcie i przeprowadzenie ustaleń biznesowych z Vendorami (kluby i gastronomia), czyli klientami B2B Red Bull’a.
Do tej pory projekt Red Bull Unlocked odbył się już w 14 miastach na całym świecie, m.in.: w Amsterdamie, Paryżu, Tokio, Stambule czy Melbourne, a teraz do tego grona dołączyła Warszawa. W każdym z tych miast wydarzenie jest budowane od zera pod lokalny rynek i musi wyróżniać się na tle innych realizacji. Lokalizacja miała spełniać kilka oczekiwań: pozwalać na autonomię akustyczną kilkunastu stref, być intrygująca dla uczestników, stanowić swoistego rodzaju labirynt, w którym odnajduje się kolejne strefy, posiadać przestrzeń umożliwiającą aranżację kilku punktów barowo-gastronomicznych, pomieścić do 2000 osób, być w atrakcyjnej z punktu widzenia „warszawskiego imprezowicza”. Prace remontowo-porządkowe w wybranym obiekcie - kamienicy przy ul. Kredytowej, trwały ponad 2 miesiące, w efekcie wywieziono 14 kontenerów śmieci i gruzu.
W ciągu dwóch dni festiwalu wzięło udział 3 000 uczestników. Zostały zorganizowanych 11 stref, w tym 9 niezależnych warszawskich klubów i barów, gdzie wystąpiło w sumie 40 artystów. Wszystko to wydarzyło się w jednej historycznej kamienicy przy ul. Kredytowej 9. Tak wyglądała polska edycja globalnego formatu Red Bull Unlocked.
Red Bull Warsaw Unlocked
Klient: Red Bull Polska
Agencja: Walk Events
Data: 23-24 września 2022 r.
Miejsce: Warszawa
Liczba uczestników: 3000