Konferencja EverGreen Festival
Informacje o wydarzeniu
Opis wydarzenia
Projekt: Konferencja EverGreen Festival został laureatem w 11. edycji konkursu MP Power Awards® 2022 w kategorii Event pozostałe formy. Projekt został zrealizowany przez Grupa Żywiec i agencję Plej.
Podczas konferencji online EverGreen Festival zaprezentowano plany Grupy Żywiec na 2022 rok. Wydarzenie skierowane było do wszystkich pracowników firmy i zostało zrealizowane w formule transmisji live ze studia StreamOut w Warszawie. Decyzja o zmianie formuły z offline na online zapadła ze względu na ograniczenia pandemiczne.
Produkcja objęła realizację wielokamerową, scenografię nawiązującą do estetyki marek z portfolio Grupy Żywiec oraz zaprojektowane strefy produktowe. Treści merytoryczne przedstawiali członkowie zarządu oraz kadra menedżerska, a przebieg konferencji urozmaicono materiałami wideo, występem zespołu muzycznego, rebusami Szymona Majewskiego oraz warsztatami barmańskimi.
Uczestnicy otrzymali wcześniej zestawy z produktami niezbędnymi do przygotowania drinka w domu. Konferencję śledziło online 1800 osób, z czego 80% utrzymało obecność przez cały czas trwania wydarzenia. Za realizację odpowiadał zespół producentów i reżyserów, który połączył wcześniej nagrane materiały z wystąpieniami na żywo oraz interakcją z uczestnikami za pośrednictwem platformy Workplace.
Konferencja EverGreen Festival
Klient: Grupa Żywiec
Agencja: Plej
Data: 25 stycznia 2022
Miejsce: StreamOut Studio, Warszawa
Liczba uczestników: 1800 osób