Twoje TAK ma Moc!
Informacje o wydarzeniu
Opis wydarzenia
Projekt Twoje TAK ma Moc! został laureatem w 11. edycji konkursu MP Power Awards® 2022 w kategorii Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu. Projekt został zrealizowany przez Fundację BGK i agencję Rebelia Media.
Kampania społeczna „Twoje TAK ma Moc!” zrealizowana przez Fundację BGK im. J. K. Steczkowskiego dotyczyła tematyki transplantacji narządów dziecięcych. Projekt obejmował działania edukacyjne i informacyjne skierowane do społeczeństwa, rodziców oraz środowisk medycznych. Celem było podniesienie poziomu wiedzy na temat możliwości i konsekwencji przeszczepów u dzieci oraz zwiększenie gotowości do rozmowy na ten temat.
W ramach drugiej edycji kampanii zorganizowano m.in. panel dyskusyjny na Fest Festivalu, działania informacyjne w Śląskim Centrum Chorób Serca w Zabrzu, koncert „Twoje Serce To Jest Muzyk” w Domu Muzyki i Tańca oraz ogólnopolską kampanię medialną i outdoorową. Całość objęła również działania w mediach lokalnych, Internecie oraz mediach społecznościowych. Projekt wpisywał się w cele edukacyjne dotyczące zdrowia publicznego i tematów społecznie wrażliwych.
Zasięg kampanii oszacowano na 7,75 mln odbiorców. W wydarzeniach bezpośrednio uczestniczyło ok. 2200 osób.
Twoje TAK ma Moc!
Klient: Fundacja BGK im. J. K. Steczkowskiego
Agencja: Rebelia Media
Data: lipiec – grudzień 2022
Miejsce: Zabrze, Katowice, media ogólnopolskie
Liczba uczestników: bezpośrednio – 2200 osób, zasięg – 7,75 mln osób