Festiwalowa strefa PKO Banku Polskiego z New Look Advertising
Informacje o wydarzeniu
Opis wydarzenia
Agencja New Look Advertising odpowiadała za kompleksową koncepcję, produkcję oraz koordynację obecności marki PKO Bank Polski na Open'er Festival w Gdyni oraz Audioriver Festival w Łodzi. Agencja pozyskała projekt w wyniku wygranego przetargu.
Strefa PKO Banku Polskiego inspirowana ikoniczną warszawską PKO Rotundą – symbolem tętniącego życiem miasta – stała się symbolem obu festiwali, nawiązując do powiedzenia „spotkajmy się pod rotundą” – miejscem spotkań, zabawy i odpoczynku.
Fani odwiedzający festiwalową Rotundę mogli zrelaksować się przed strefą oraz wziąć udział w aktywnościach przygotowanych przez bank, a wśród nich były m.in.: festiwalowe makijaże, kreatywne warsztaty z personalizacji ubrań (strefa custom, personalizacja ubrań poprzez nadruki, hafty i dodatki). Można było skorzystać ze zjeżdżalni z tarasu na teren festiwalu. W strefie pojawili się także Ambasadorzy – dre$$code, którzy nie tylko inspirowali uczestników i pomagali w tworzeniu unikatowych festiwalowych stylizacji, ale też prowadzili panele dyskusyjne. Tworząca immersyjną atmosferę strefa DJ-ska z DJ-ką 360° i muzyką do samego rana była dobrym miejscem na festiwalowy „after”.
– Cieszymy się, że mogliśmy stworzyć miejsce, które nie tylko promowało markę, ale umiliło czas wielu uczestnikom festiwali. PKO Rotunda jest ikoną miasta, a stała się sercem festiwali – miejscem spotkań, energii i pozytywnych emocji – mówi Marek Kociszewski, członek zarządu / COO New Look Advertising. – Projekt strefy to nie tylko dowód na skuteczne połączenie funkcji marketingowych z unikalnym doświadczeniem marki, ale również kolejny krok w budowaniu pozytywnego wizerunku PKO Banku Polskiego jako partnera bliskiego młodym ludziom i współczesnej kulturze – podsumowuje.