Festiwalowa strefa PKO Banku Polskiego z New Look Advertising
Informacje o wydarzeniu
Kategoria
Liczba osób
40000
Data
07.2025
Klient
PKO Bank Polski
Opis wydarzenia
Agencja New Look Advertising odpowiadała za kompleksową koncepcję, produkcję oraz koordynację obecności marki PKO Bank Polski na Open'er Festival w Gdyni oraz Audioriver Festival w Łodzi. Agencja pozyskała projekt w wyniku wygranego przetargu.
Strefa PKO Banku Polskiego inspirowana ikoniczną warszawską PKO Rotundą – symbolem tętniącego życiem miasta – stała się symbolem obu festiwali, nawiązując do powiedzenia „spotkajmy się pod rotundą” – miejscem spotkań, zabawy i odpoczynku.
Fani odwiedzający festiwalową Rotundę mogli zrelaksować się przed strefą oraz wziąć udział w aktywnościach przygotowanych przez bank, a wśród nich były m.in.: festiwalowe makijaże, kreatywne warsztaty z personalizacji ubrań (strefa custom, personalizacja ubrań poprzez nadruki, hafty i dodatki). Można było skorzystać ze zjeżdżalni z tarasu na teren festiwalu. W strefie pojawili się także Ambasadorzy – dre$$code, którzy nie tylko inspirowali uczestników i pomagali w tworzeniu unikatowych festiwalowych stylizacji, ale też prowadzili panele dyskusyjne. Tworząca immersyjną atmosferę strefa DJ-ska z DJ-ką 360° i muzyką do samego rana była dobrym miejscem na festiwalowy „after”.
– Cieszymy się, że mogliśmy stworzyć miejsce, które nie tylko promowało markę, ale umiliło czas wielu uczestnikom festiwali. PKO Rotunda jest ikoną miasta, a stała się sercem festiwali – miejscem spotkań, energii i pozytywnych emocji – mówi Marek Kociszewski, członek zarządu / COO New Look Advertising. – Projekt strefy to nie tylko dowód na skuteczne połączenie funkcji marketingowych z unikalnym doświadczeniem marki, ale również kolejny krok w budowaniu pozytywnego wizerunku PKO Banku Polskiego jako partnera bliskiego młodym ludziom i współczesnej kulturze – podsumowuje.