OLX Know How 2022
Informacje o wydarzeniu
Kategoria
Liczba osób
1400
Data
11.2021
Klient
OLX Praca
Nagrody
Opis wydarzenia
Projekt: OLX Know How 2022 został laureatem w 10. edycji konkursu MP Power Awards® 2021 w kategorii Event promocja marki (online). Projekt został zrealizowany przez OLX Praca i agencję Live Age.
OLX Know How 2022 było wydarzeniem B2B serwisu OLX Praca skierowanym do specjalistów HR i rekrutacji. Druga z rzędu edycja online została zrealizowana w formule „telewizji śniadaniowej” – bez klasycznych prezentacji i sceny. Produkcja odbyła się w studiu PinUp w Warszawie, z plenerowymi i studyjnymi wstawkami z Warszawy i Krakowa oraz krótkimi łączeniami na żywo z różnych miejsc w Polsce. Program obejmował premierę raportu „Trendy na rynku pracy”, finał konkursu „Liderzy Rekrutacji” oraz rozmowy i felietony z gośćmi.
Wśród prowadzących i występujących znaleźli się m.in. Maciej Orłoś (serwis informacyjny), Karol Okrasa (segment kulinarny) i Jarosław Kret (prognoza pogody), a także eksperci i goście: Mariusz Szczygieł, Sylwia Gruchała, Naval, Trucking Girl, Zyta Machnicka, Tomasz Miłosz, Kaja Prystupa i Donata Hermann-Marciniak. Wydarzenie miało interaktywny charakter – uczestnicy korzystali z czatu, a pytania były przekazywane prowadzącym w czasie rzeczywistym.
Format łączył treści studyjne z materiałami wideo przygotowanymi wcześniej, co pozwoliło na utrzymanie ciągłości produkcji w warunkach pandemicznych. Udział wzięło 1400 osób z całej Polski.
OLX Know How 2022
Klient: OLX Praca
Agencja: Live Age
Data: 25.11.2021
Miejsce: studio PinUp (Warszawa), realizacje w Warszawie i Krakowie, łączenia z Polski (online)
Liczba uczestników: 1400