Letnia Wyprawa
Informacje o wydarzeniu
Kategoria
Liczba osób
3499
Data
08.2021
Klient
Eurocash SA
Nagrody
Opis wydarzenia
Projekt Letnia Wyprawa został zwycięzcą w 10. edycji konkursu MP Power Awards® 2021 w kategorii Event integracja (stacjonarny). Projekt został zrealizowany przez Eurocash SA i agencję Grupa MSG.
W ramach wakacyjnej inicjatywy integracyjnej dla pracowników Grupy Eurocash zrealizowano ogólnopolski cykl pieszych rajdów plenerowych. W wydarzeniu, które odbyło się w 34 lokalizacjach we wszystkich 16 województwach, udział wzięło łącznie 3,5 tysiąca uczestników, w tym ponad 1300 dzieci. Rajdy zaprojektowano jako alternatywę dla tradycyjnych pikników firmowych, których organizację uniemożliwiały pandemiczne ograniczenia.
Każdy rajd odbywał się w innej części kraju i został dostosowany do lokalnych warunków terenowych oraz obowiązujących obostrzeń. Trasy podzielono na dwa poziomy trudności i wyposażono w zadania terenowe, punkty kontrolne oraz elementy konkursowe. Dzięki elastycznej formule wydarzenia, uczestnicy mogli startować w małych grupach i pokonywać wyznaczone trasy we własnym tempie, co zapewniło poczucie bezpieczeństwa i komfortu.
Organizacja wymagała skoordynowania pracy ponad 100 osób, przygotowania 80 tras i zabezpieczenia ich przy współpracy z lokalnymi nadleśnictwami. Całość odbywała się bez użycia pojazdów mechanicznych – montaż i demontaż infrastruktury prowadzono pieszo lub na rowerach. Wydarzeniom towarzyszyły aktywności proekologiczne – m.in. akcja „Krok dla Natury”, w której przebyta liczba kroków przekładała się na wsparcie dla Fundacji Las na Zawsze.
Letnia Wyprawa
Klient: Eurocash SA
Agencja: Grupa MSG
Data: Sierpień – wrzesień 2021
Miejsce: 34 lokalizacje w Polsce
Liczba uczestników: 3500