Rekordowy Łódź Summer Festival 2025

Łódź Summer Festival 2025 pobił rekord pod względem skali, frekwencji oraz zaangażowania publiczności. W ciągu trzech dni łódzkie Błonia odwiedziło 500 tys. osób, co uczyniło festiwal największą darmową imprezą muzyczną w Polsce. Organizatorem oraz producentem festiwalu jest Łódzkie Centrum Wydarzeń, współorganizatorem – Łódzka Organizacja Turystyczna.
 
Wydarzenie odbyło się w ramach obchodów 602. urodzin Łodzi. Przez cały weekend w mieście zrealizowano blisko 300 wydarzeń – koncertów, spektakli, pikników i spacerów – jednak to Łódź Summer Festival przyciągnął największą uwagę mieszkańców i turystów.
Na terenie liczącym 19 hektarów powstało miasteczko festiwalowe. Udostępniono trzy sceny koncertowe, w tym główną o długości 80 metrów. Przygotowano dwie strefy gastronomiczne z 60 foodtruckami, oficjalny sklep festiwalowy, wesołe miasteczko, strefę aquaparku Fala z torem do skimboardu oraz kilka stanowisk DJ-skich.
 
Na scenach pojawili się zarówno międzynarodowi artyści, jak i najpopularniejsi wykonawcy rodzimej sceny muzycznej. Publiczność mogła uczestniczyć w koncertach Louisa Tomlinsona, Shaggy’ego, London Grammar, Okiego, Sobla, Dody, Mroza i Bambi. Wystąpiły również legendy polskiego rocka – Coma, Kult i T.Love – oraz artyści związani z Łodzią, jak CKOD, Ich Troje i Tatiana Okupnik.
 
Wydarzenie przyciągnęło gości nie tylko z całej Polski, ale również z zagranicy – w tym z Włoch, Wielkiej Brytanii oraz Japonii. Różnorodny program obejmował koncerty, występy teatralne, strefy rodzinne, wydarzenia kulinarne i kulturalne. 
 
Łódź Summer Festival to także silny impuls promocyjny dla miasta. Festiwal znalazł się wśród najczęściej wyszukiwanych haseł w Google Polska w trakcie weekendu, zajmując czwarte miejsce w rankingu. Treści publikowane w miejskich kanałach społecznościowych osiągnęły 73 miliony wyświetleń, a całkowity zasięg medialny wydarzenia oszacowano na 31,6 miliona. Ekwiwalent reklamowy związany z promocją festiwalu wyniósł niemal 11 milionów złotych.
 
Artyści podkreślali profesjonalizm organizacji, wysoką jakość zaplecza technicznego oraz entuzjastyczną atmosferę panującą na terenie wydarzenia. Wielu z nich uznało występy w Łodzi za jedne z najważniejszych w swojej karierze, zapowiadając chęć powrotu w przyszłości.
 
Bezpieczeństwo uczestników stanowiło priorytet dla organizatorów. W momencie osiągnięcia maksymalnej pojemności terenu koncertowego, tymczasowo wstrzymywano wejścia, by zapobiec przepełnieniu. Nad sprawnym przebiegiem wydarzenia czuwał zespół liczący niemal 2000 osób – w tym technicy, realizatorzy, scenografowie i menedżerowie stref. Za bezpieczeństwo odpowiadało blisko 1000 osób – ochroniarzy, stewardów oraz służb porządkowych. Nie odnotowano żadnych poważnych incydentów.
Służby miejskie odpowiadające za utrzymanie czystości rozpoczęły sprzątanie tuż po zakończeniu każdego dnia koncertowego, co pozwoliło na szybkie przywrócenie porządku w przestrzeni miejskiej.

Łódź Summer Festival odbył się w dniach 25 – 27 lipca. 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl