Bossa Nova Events dla Grupy Maspex z okazji jubileuszu 35-lecia
Informacje o wydarzeniu
Kategoria
Liczba osób
12000
Data
08.2025
Klient
Grupa Maspex
Opis wydarzenia
Rodzinny piknik z okazji 35-lecia Grupy Maspex – największej prywatnej polskiej firmy w branży spożywczej – oraz jubileuszu Gminy Wadowice współorganizowała wraz z Grupą Maspex agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories. Na stadionie MKS Skawa w Wadowicach pojawiło się ponad 12 tysięcy mieszkańców i gości.
Obchody miały charakter dwutorowy – podkreślały współpracę Maspeksu i Wadowic, a jednocześnie dostarczały bogatego programu rozrywkowego. W wejściu głównym na stadion gości witała instalacja wizerunkowa z udziałem marek z portfolio Grupy Maspex. Piknik rozpoczęły aktywności sportowe, w które zaangażowali się dorośli i dzieci. W południe na Stadionie rozbrzmiał koncert piosenek Disney’a w wykonaniu Magdaleny Wasylik. W trakcie eventu goście mieli okazję skorzystać ze stref dla dzieci, strefy cateringowej czy stref marek wchodzących w skład Grupy Maspex. Gośćmi specjalnymi podczas wydarzenia byli: sędzia piłkarski Szymon Marciniak oraz Rafał Sonik, który edukował, jak ważne jest bezpieczeństwo w ruchu drogowym.
Podczas finałowej części wieczoru na scenie wystąpiła młoda artystka Zalia (Julia Zarzecka), a kulminacją wieczoru był koncert grupy Lady Pank. Po zakończeniu występów uczestnicy bawili się do północy przy muzyce DJ-a.
– Jubileusz Grupy Maspex i Gminy Wadowice był dla nas czymś więcej niż organizacją wydarzenia. To spotkanie pokazało, jak silne więzi łączą firmę i markę z lokalną społecznością. Zadbaliśmy, by piknik stał się symbolicznym podziękowaniem dla mieszkańców i jednocześnie radosnym zakończeniem wakacji – mówi Monika Buchwald, CEO oraz head of creative & strategy w Creative Brand Stories.
Agencja Bossa Nova Events odpowiadała za przygotowanie i aranżację sceny głównej wraz z brandingiem wizerunkowym, koordynację współpracy z zespołami i artystką, organizację strefy Tiger Energy Drink oraz realizację wybranych atrakcji w strefie dziecięcej, dbając o spójny wygląd i wysoki standard realizacji całego wydarzenia. Ponadto, przygotowała instalację bramy głównej opartej na kolorystyce marek z portfolio Grupy Maspex.
Wydarzenie odbyło się 30 sierpnia.