Catalyst Poland dla Chorągwi Krakowskiej ZHP
Informacje o wydarzeniu
Kategoria
Liczba osób
400
Data
11.2025
Klient
ZHP Chorągiew Krakowska
Opis wydarzenia
Agencja Catalyst Poland zrealizowała projekt team-bulidingowy Animate, podczas Inauguracji Roku Harcerskiego Chorągwi Krakowskiej ZHP. To jedno z największych wydarzeń harcerskich w Małopolsce, gromadzące prawie 2 tys. zuchów, harcerzy i instruktorów.
Tegoroczne hasło „stART!” łączyło energię nowego początku z odkrywaniem świata kultury i sztuki. Uczestnicy poznawali kulturalną mapę Krakowa, inspirowali się twórczością Zofii Stryjeńskiej, Stanisława Wyspiańskiego, Jana Matejki i Tadeusza Kantora, a także sami stawali się twórcami.
Jednym z punktów programu była aktywność Animate – warsztaty team-buildingowe dla 400 starszych hacerzy, w których młodzież tworzyła własne animacje poklatkowe, ożywiając obrazki niczym w bajkach dla dzieci. Wspólne tworzenie historii wymagało współpracy, komunikacji i kreatywnego myślenia – umiejętności, które są równie cenne w organizacjach, co w życiu codziennym.
– Na co dzień pracujemy głównie z zespołami biznesowymi i liderami, wspierając rozwój kompetencji miękkich w środowisku korporacyjnym. Dlatego udział w wydarzeniu takim jak Inauguracja Roku Harcerskiego ma dla nas szczególne znaczenie – podkreśla Monika Dymacz, chief experience officer Catalyst Poland. – To niesamowite obserwować młodych ludzi, którzy z autentycznym entuzjazmem i bez żadnych oczekiwań rzucają się w wir twórczej pracy. Widać w nich świeżą energię, spontaniczność i radość tworzenia – podkreśla. Zaznacza również, że choć wydarzenia harcerskie rzadko trafiają do rubryk branżowych, to właśnie tu bije jedno z serc polskiej branży spotkań – tej opartej nie tylko na kontraktach, ale przede wszystkim na spotkaniach ludzi, idei i wartości.
Projekt Animate wpisał się w ideę tegorocznego hasła „stART!”, pokazując, że kreatywność i sztuka mogą być mostem łączącym pokolenia, a wspólne tworzenie i współdziałanie to uniwersalne wartości – zarówno wśród młodych harcerzy, jak i w dojrzałych zespołach biznesowych.
– W świecie, w którym branża spotkań coraz częściej szuka prawdziwego sensu w relacjach i doświadczeniach, takie inicjatywy przypominają, że MICE to nie tylko biznes – to również przestrzeń do inspirowania, uczenia i łączenia ludzi w każdym wieku – podsumowuje Monika Dymacz.