Don't Worry dla Peugeot Polska
Firma Peugeot Polska zaprezentowała dziennikarzom motoryzacyjnym nowy Peugeot 508. Za organizację wydarzenia odpowiedzialna była Agencja Don't Worry.
Oficjalna prezentacja nowego Peugeot 508 połączona z jazdami testowymi odbyła się 16 i 17 października 2014 r. Podczas konferencji prasowej, która miała miejsce w Polskim Komitecie Olimpijskim w Klubie Olimpijczyka, dziennikarze poznali walory nowego Peugeot 508, następnie wyruszyli w podróż w nieznane. Goście otrzymali od organizatorów kluczyki do samochodów Peugeot oraz mapy z pierwszym punktem trasy – malowniczym zajazdem na terenie Parku Kampinoskiego. Tam czekała pierwsza niespodzianka – francuski bazarek oraz trzy piękne francuskie damy, które opowiadały o walorach nowego 508 i przekazały wskazówki dotyczące dalszej trasy. XVIII-wieczny szlachecki dworek - Jaworowy Dwór w sercu Mazowsza to ostatni przystanek podróży. Gości witał i zapraszał do wspólnego gotowania francuski kucharz David Gaboriaud. W klimatycznej altanie otoczonej jesiennym krajobrazem, dziennikarze uczestniczyli w warsztatach kulinarnych. Jadalne kasztany z rusztu, krem z dyni z imbirem, czy pieczony camembert z rozmarynem i syropem klonowym – to tylko niektóre z kulinarnych „frykasów”, które przyrządzili i skosztowali uczestnicy konferencji. Zwieńczeniem imprezy był wybór najlepszego Kucharza Kuchni 508 oraz najbardziej zaangażowanego w zabawę gościa.
Za kompleksową organizację wydarzenia odpowiedzialna była agencja Don't Worry.