Dwudziestolecie Onetu z endorfina events
Agencja endorfina events zorganizowała galę z okazji 20-lecia Grupy Onet, która odbyła się w krakowskim Studiu Alvernia. Motyw przewodni eventu stanowiły złoto i czerń.
Pierwsze atrakcje rozpoczęły się już podczas wspólnej podróży uczestników wydarzenia pociągiem z Warszawy do Krakowa. Przestrzeń Pociągu Onet wypełniły improwizowane występy artystyczne, udający stewardessy mimowie towarzyszyli pasażerom przez całą drogę. Goście pociągu mieli również okazję rozwiązywać rozmieszczone w pociągu graficzne rebusy oraz spróbować muffinów z logiem Onet.
Przestrzeń Studia Alvernia wypełniły zaprojektowane przez zespół endorfiny intrygujące projekcje multimedialne, zmienna scenografię oraz modernistyczne konstrukcje, pełniące zarówno scenograficzne, jak i użytkowe funkcje.
Wydarzenie rozpoczęło się pokazem fireshow na trzech podestach scenicznych, odbywającym się w rytm muzyki i dźwięków bębna. Wraz z ostatnimi dźwiękami instrumentu, odtworzona została w formie animacji 360 stopni projekcja prezentująca historię powstawania systemów przekazywania informacji. Główna część animacji opowiedziała w skrócie historię 20 lat rozwoju Onetu.
Oficjalne otwarcie wydarzenia przy udziale prezesa Onetu, przedstawicieli RASP oraz członków zarządu odbyło się w formie dynamicznej dyskusji rozłożonej na trzy podesty, uzupełnianej projekcją poszczególnych zdjęć i haseł. Po pokazie filmu „20 lat Onet” nastąpił kulminacyjnym finał w formie deszczu złotego konfetti.
Po koncertach Brodka i Ella Eyre goście mieli okazję bawić się przy dźwiękach tworzonej przez Djów muzyki w zaaranżowanych nieformalnych przestrzeniach ogrodu DreamLab i strefy chillout. Świetlne aranżacje wypełnionych leżakami przestrzeni tworzyły atmosferę niezobowiązującego relaksu. Autorskie drinki serwowano w specjalnie na tę okazję zaprojektowanych barach.
O północy, w przestrzeni przed Alvernią rozpoczął się trwający osiem minut pokaz sztucznych ogni do rytmu muzyki. Instalacja ze sztucznych ogni, stworzyła napis Onet 20 lat. Na pożegnanie każdy z gości otrzymał specjalnie na tę okazję zaprojektowany plakat.
Za logistykę i koncepcję kreatywna wydarzenia w całości odpowiadała agencja endorfina events.
Event odbył się 2 czerwca.