Bankiet L’Oreal z agencją Expresja
Agencja Expresja zorganizowała event dla pracowników firmy L’Oreal z Polski i krajów bałtyckich. Składał się on z wieczornego bankietu oraz konferencji dwóch dywizji. Wydarzenie odbyło się 9 stycznia 2020 roku w warszawskim hotelu Marriott.
Firma weszła w nową dekadę pod hasłem Rock & Beauty i w tym duchu przygotowano oprawę wieczornego spotkania, w którym wzięło udział około 750 osób.
Zgodnie z tym trendem zaaranżowano cały event, podkreślały go elementy scenariusza - od rockowego zespołu The Customs na scenie, przez muzyczną scenografię sali balowej hotelu Marriott, po rockowe atrakcje w foyer. Hasło Rock & Beauty było inspiracją czarno-złotych stylizacji uczestników eventu, goście mieli też okazję zrobić sobie animowane gify w rockowych stylizacjach.
– Dużym wyzwaniem była całkowita zmiana aranżacji sali balowej hotelu Marriott, którą zamieniliśmy na rockowy klub ze sceną, bogatym oświetleniem i dwoma dużymi barami na środku – mówi Bertrand Łastowiecki, production director agencji Expresja.
Dodatkową atrakcją eventu były obchody 20-lecia istnienia oddziału L’Oreal Baltic, który niedawno wszedł w struktury wspólnego hubu łączącego rynki Polski i krajów bałtyckich.
Drugim elementem spotkania, oprócz wieczornego eventu o tematyce Rock & Beauty była konferencja dwóch dywizji (dwie grupy po 150 osób) następnego dnia (czyli 10 stycznia 2020).
Nie była to pierwsza realizacja Expresji dla L’Oréal, agencja pracuje dla tego klienta od 2013 roku.
Każda realizacja jest wynikiem przetargu, ale agencja posiada umowę ramową i jest zatwierdzonym dostawcą w kategorii usług eventowych.