Konferencja Procon/Polzak z Fluo
Agencja Fluo była odpowiedzialna za obsługę konferencji Procon/Polzak, której piąta edycja odbyła się w Warszawie, w hotelu Marriott. Była to największa konferencja zakupowa w Polsce. Organizatorem wydarzenia jest OptiBuy we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Menadżerów Logistyki i Zakupów.
Wkład agencji Fluo w organizację wydarzenia obejmował logistykę i przygotowanie konferencji od strony eventowej, oprawę graficzną, scenograficzną i multimedialną. Agencja była też odpowiedzialna za kontakty z wystawcami oraz atrakcje takie jak występ cover bandu Antyradio oraz organizację Zakupowego Turnieju Piłkarzyków w ramach wieczornego after party, w Hard Rock Cafe. Projekt wymagał jednoczesnej realizacji i koordynacji działań na wielu poziomach.
Projekt został pozyskany przez agencję Fluo w wyniku wygranego przetargu przeprowadzonego zgodnie z rekomendacjami zawartymi w dokumencie Biała Księga, który powstał z inicjatywny dwóch stowarzyszeń branżowych SAR i PSML. Dokument ten wprowadza jednolite, dla wszystkich sygnatariuszy, praktyki w zakresie zakupu usług komunikacji marketingowej.
Event odbył się 22 i 23 października 2018 roku w hotelu Marriott, w Warszawie. Tegoroczna edycja konferencji przebiegająca pod hasłem „Procure value – not costs”, przyciągnęła 519 uczestników. Program dwudniowego spotkania obejmował siedem bloków tematycznych, w skład których wchodziły wykłady, panele dyskusyjne, spotkania z ekspertami z Polski i Europy, wręczanie nagród Lidera Zakupów oraz Procon Awards.
Wydarzenie kierowane jest do wyższej kadry zarządzającej odpowiedzialnej za zakupy korporacyjne oraz zarządzanie łańcuchem dostaw w średnich i dużych przedsiębiorstwach.