Wizyta studyjna z Exprofesso
Firma szkoleniowo-eventowa Exprofesso, specjalizująca się w edutainment, zorganizowała wizytę studyjną międzynarodowych przedstawicieli branży zainteresowanych Polską jako destynacją.
Do Krakowa na „zmysłowy Fam Trip” przyjechali przedstawicieli agencji eventowych, firm szkoleniowych i tour operatorów z Niemiec, Wielkiej Brytanii i Holandii, którzy w trakcie kilku dni poznawali atrakcje Krakowa i okolic poprzez interaktywne, nietypowe aktywności. Exprofesso w swoich działania łączy rozrywkę z celami rozwojowymi. W programie znalazły się m.in. infrastruktura hotelowo-konferencyjna, gra miejska pokazująca ciekawostki z historii, kultury, sztuki i tradycji Krakowa, gra integracyjna odsłaniająca tajniki komunikacji międzykulturowej, warsztaty kulinarne.
– Przygotowany przez nas program spotkał się z entuzjazmem naszych gości, którzy uznali tego rodzaju study tour za zupełnie wyjątkowy. I to nas cieszy! Obok piękna Krakowa, zagranicznych turystów równie mocno zaskoczyła idea edutainment, którą Exprofesso z powodzeniem promuje od kilkunastu lat, co też wyróżnia firmę na tle konkurencji. Nasz fam trip przyniósł oczekiwany cel, ponieważ z rozmów z naszymi gośćmi wiemy, iż z pewnością powrócą do Krakowa, by odkrywać go wraz ze swoimi klientami – podkreśla Agnieszka Hiller, specjalista ds. marketingu i PR, Exprofesso.
Wizyta studyjna odbyła się w dniach 10 – 12 grudnia 2015 r.