Ministry Of Creativity zrealizowało road show dla Land Rovera

Agencja Ministry Of Creativity odpowiadała za organizację trzytygodniowego road show The Above & Beyond Tour 2018 Land Rovera i Range Rovera po pięciu miastach Polski. Po wizycie na poznańskich targach Moto Show, miasteczko brytyjskich marek odwiedziło Gdynię, Warszawę Kraków oraz Katowice. Była to pierwsza edycja tej imprezy w Polsce.

Główną atrakcją imprezy w każdym mieście był specjalny tor off-roadowy składający się z windy i rampy, na których można bliżej poznać właściwości modeli Land Rovera w czasie zjazdu w 40-stopniowym nachyleniu oraz kąty natarcia, zejścia, kąt rampowy czy wykrzyw osi.
Do dyspozycji gości było 10 samochodów testowych, w tym dwa do jazdy po rampie oraz dodatkowe pojazdy dostarczane przez regionalnych dealerów. Dzięki temu ponad 300 gości w każdym mieście mogło dokładnie poznać pełną gamę marki Land Rover i Range Rover. Miasteczka The Above & Beyond Tour 2018 zlokalizowane były w popularnych i centralnych miejscach, co przełożyło się na zasięg obecności marki w przestrzeni pięciu miast.

W każdej lokalizacji impreza trwała dwa lub trzy dni i skierowana była głównie do klientów biznesowych. Oprócz jazd testowych i przejazdu przez windę oraz rampę, mieli oni okazję spotkać się ze Sławomirem Makarukiem, sześciokrotnym uczestnikiem rajdów Camel Trophy. Startował on wówczas modelem Land Rover Discovery. W czasie spotkania opowiadał o historii marki Land Rover, własnych doświadczeniach i wspomnieniach z legendarnego rajdu. Goście mieli dodatkowo do dyspozycji namiot VIP z pełną obsługą cateringową.
Specjalny tor off-roadowy miał formę otwartą, w której zainteresowana osoba mogła wziąć udział, z czego skorzystało dodatkowo prawie 600 osób. Wystarczyło przyjść na miejsce i się zarejestrować, aby samemu odczuć emocje związane z przejazdem przez rampę oraz zjazdem z 40-stopniowego nachylenia.

Miasteczko The Above & Beyond Tour 2018 zajmowało powierzchnię około 1200 mkw., a jego instalacja zajmowała osiem godzin. Demontaż trwał jedynie cztery godziny, co pozwoliło otwierać miasteczko 32 godziny po jego zamknięciu w poprzednim mieście. Przy projekcie pracowało prawie 20 osób, nie licząc osób po stronie klienta.
Każde wydarzenie wspierane było przez lokalną kampanię promocyjną w radiu i w internecie.
 – To była ogromna frajda organizować po raz pierwszy w Polsce The Above & Beyond Tour 2018. Koordynacja tak dużych wydarzeń w pięciu różnych miastach w ciągu zaledwie trzech tygodni, wymagała od nas perfekcyjnej współpracy z klientem, dealerami oraz zarządcami obiektów. Zależało nam na jak najlepszych i prestiżowych lokalizacjach, co jak widać, że przełożyło się na sukces tego road show – powiedział Mariusz Nowak, CEO Ministry Of Creativity.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl