Emirates wprowadza więcej połączeń i nowy rozkład lotów

Od rozpoczęcia roku finansowego linie Emirates zwiększyły skalę operacji o 31 proc. mierzoną według całkowitej liczby dostępnych miejsc przypadających na kilometr (ang. Available Seat Kilometres, ASKMs). W najnowszym letnim rozkładzie lotów, który zacznie obowiązywać 26 marca 2023 r., Emirates planują zwiększyć przepustowość swoich rejsów.

W ciągu ostatnich miesięcy linie lotnicze Emirates zgodnie z planem zwiększyły liczbę operacji realizowanych w swojej siatce połączeń: wznowienie usług do pięciu miast, uruchomienie lotów do nowego miejsca (Tel Awiw), zwiększenie liczby połączeń na istniejących trasach o 251 lotów tygodniowo oraz dalsze wprowadzanie ulepszeń usług oferowanych w powietrzu i na ziemi.

– Linie Emirates kontynuują rozbudowę swojej globalnej siatki połączeń i zwiększają przepustowość, aby zaspokoić zapotrzebowanie na podróże na całym świecie. Nasz rok finansowy rozpoczął się dość spokojnie, ponieważ wstrzymaliśmy się ze zwiększaniem operacji  do zakończenia w czerwcu planowanego programu renowacji północnego pasa startowego na międzynarodowym lotnisku w Dubaju. Od lipca 2022 r. trwa nasza nieprzerwana ekspansja – mówi Adnan Kazim, chief commercial officer Emirates Airline.

– Popyt ze strony klientów okazał się bardzo duży, a nasze przyszłe rezerwacje również są solidne. Emirates intensywnie pracują na kilku frontach - aby przywrócić zdolność przewozową tak szybko, jak tylko pozwoli na to ekosystem, a jednocześnie unowocześnić naszą flotę i produkty, aby nasi klienci zawsze mogli cieszyć się jak najlepszymi wrażeniami z podróży Emirates. Dotychczas cztery z naszych samolotów A380 zostały całkowicie odnowione i wyposażone w nowe wnętrza kabin i fotele w klasie ekonomicznej premium, a kolejne maszyny będą wracać do służby wraz z przyspieszeniem programu modernizacji wartego 2 mld USD – dodaje Adnan Kazim.

W najbliższych miesiącach dotychczasowe trasy do Europy, Australii i Afryki będą obsługiwane przez większą liczbę lotów Emirates, natomiast w Azji Wschodniej będą przywracane połączenia do kolejnych miast.

Emirates kontynuują zwiększanie skali operacji A380, wprowadzając ponownie dwupokładowiec do swojej siatki połączeń: Glasgow (od 26 marca), Casablanca od (15 kwietnia), Pekin (od 1 maja), Szanghaj (od 4 czerwca), Nicea (od 1 czerwca), Birmingham (od 1 lipca), Kuala Lumpur (od 1 sierpnia) i Tajpej (od 1 sierpnia).

Nadchodzące rozszerzenia i usług na trasach według regionów:
Europa. Amsterdam: z 14 do 19 lotów tygodniowo od 2 kwietnia; Ateny: dodanie codziennego sezonowego połączenia w celu zaspokojenia letniego popytu w okresie od 1 czerwca do 30 września; Bolonia: od 5 lotów tygodniowo do codziennego lotu od 1 maja.; Budapeszt: od 5 lotów tygodniowo do codziennego połączenia od 1 czerwca; Londyn: rozpoczęcie drugiego codziennego połączenia do Londynu Stansted 1 maja (dzięki temu londyńskie operacje Emirates wzrosną do 11 lotów dziennie - w tym 6 razy dziennie do Londynu Heathrow i 3 razy dziennie do Gatwick); Wenecja: z 5 do 6 lotów tygodniowo od 26 marca, zwiększając do codziennego połączenia od 1 czerwca.

Afryka. Kair: z 25 do 28 lotów tygodniowo do 29 października; Dar es Salaam: z 5 lotów tygodniowo do codziennych lotów od 1 maja.; Entebbe: z 6 lotów tygodniowo do codziennych lotów od 1 lipca.

Australia i Nowa Zelandia:
Bezpośrednie loty Emirates do Australii powrócą do poziomu sprzed pandemii na trasach do Sydney od 1 maja, Melbourne od 26 marca i Brisbane od 1 czerwca.
Brisbane: Linie Emirates zwiększą liczbę lotów do 14 tygodniowo do Brisbane, dzięki dodatkowemu codziennemu połączeniu od 1 czerwca. Christchurch: ponowne uruchomienie codziennego połączenia z Dubaju przez Sydney od 26 marca; Melbourne: od 26 marca zwiększenie liczby lotów do trzech dziennie przez Singapur (oznacza to zwiększenie zdolności przewozowej na trasie do Melbourne i przywrócenie połączenia między Singapurem a Melbourne. Pozostałe dwa loty dziennie z Melbourne do Dubaju odbywają się bez międzylądowania); Sydney: dodanie trzeciego codziennego połączenia bez przesiadek od 1 maja.

Azja Wschodnia. Bangkok: dodanie piątego codziennego połączenia od 1 sierpnia; Pekin: uruchomienie codziennych lotów bez międzylądowania Boeingiem 777-300ER od 15 marca i wprowadzenie lotów A380 od 1 maja (drugi dzienny lot samolotem A380 zostanie uruchomiony od 1 września), Bongkong: dodanie codziennego lotu bez przesiadek od 29 marca (zwiększa to operacje Emirates do 14 lotów tygodniowo, w tym dotychczasowe codzienne połączenia Dubaj-Bangkok-Hongkong); Kuala Lumpur: dodanie trzeciego lotu dziennie od 1 czerwca; Tokio: wznowienie połączeń do Tokio Haneda z dziennymi rejsami 2 kwietnia. Tym samym japońskie operacje Emirates wzrosły do 21 lotów dziennie, w tym codzienne połączenie A380 do Tokio-Narita i codzienne połączenie Boeingiem 777 do Osaki.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl