Lot najbardziej punktualną linią w Europie w pierwszym półroczu 2023

LOT - strefa check-in. fot Jacek Bonczek
Na zdjęciu: LOT - strefa check-in. fot Jacek Bonczek

Polskie Linie Lotnicze LOT osiągnęły najlepszy wynik pod względem punktualności wśród europejskich przewoźników w pierwszym półroczu 2023. 
 
Zgodnie z raportami Cirium Polskie Linie Lotnicze LOT znalazły się na pierwszym miejscu wśród najbardziej punktualnych europejskich przewoźników w pierwszym półroczu 2023 r. z punktualnością na poziomie 87,02 proc. przy zrealizowanych 46,5 tys. rejsów.
W półrocznym zestawieniu narodowy przewoźnik wyprzedził Austrian Airlines (86,03 proc. przy ponad 52 tys. operacji) oraz hiszpańską Iberię (85,42 proc. przy 82 tys. operacji). PLL LOT pozycję lidera wypracował między innymi dzięki efektywnemu zaplanowaniu siatki połączeń.
 
– Coraz więcej pasażerów wybiera LOT jako preferowanego przewoźnika w rejsach z przesiadką w Warszawie. Dlatego niezmiernie cieszy nas fakt, że o jakości naszych usług świadczy nie tylko komfort zapewniany na pokładzie, ale też punktualność wykonywanych operacji. Pierwsze miejsce LOT-u w zsumowanym półrocznym zestawieniu rankingów Cirium to efekt pracy całego sztabu specjalistów i partnerów odpowiedzialnych za codzienną realizację operacji lotniczych. Dzięki ich pracy i pasji osiągnęliśmy ten sukces – powiedział Krzysztof Moczulski, rzecznik prasowy Polskich Linii Lotniczych LOT.
 
– Zaplanowanie optymalnej siatki połączeń to szereg procesów wymagających koordynacji ze wszystkimi służbami operacyjnymi zaangażowanymi w późniejszą realizację rejsów. Wpływa na wszystkie aspekty operacji lotniczych – personel realizujący rejsy, obsługę naziemną, techniczną, planowanie przydziału samolotów do rejsów i wiele innych. Silna pozycja LOT-u w Europie wynika nie tylko z konkurencyjnej siatki połączeń bezpośrednich i możliwości przesiadkowych, ale również z dobrej współpracy z partnerami oraz skutecznego działania zespołu operacyjnego.  Przy planowaniu rozkładu rejsów godzimy kwestie handlowe z efektywnością operacyjną – wyjaśnił Robert Ludera, dyrektor Biura Siatki Połączeń Polskich Linii Lotniczych LOT.

Odprawienie każdego z pasażerów na ponad 46,5 tysiąca rejsów wymaga codziennego zaangażowania ponad 1000 pracowników i współpracowników Polskich Linii Lotniczych LOT. Wśród nich są m.in. załogi, Centrum Kontroli Operacyjnej, kierownicy zmiany na lotnisku, Maintenance Control Centre, agenci handlingowi, pracownicy obsługi naziemnej.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl