Event Marketing Future Forecast

  • Data utworzenia

    04.05.2021, 09:33

  • Lokalizacja

    online

  • Data wydarzenia

    13.05 17:00 – 18:00

W programie wiosennej edycji Impact CEE znalazł się blok poświęcony event marketingowi. Partnerem ścieżki Event Marketing Future Forecast jest agencja The Way. Organizatorem kongresu jest Fundacja Impact.

Ścieżka dotknie tematów związanych z kształtowaniem się przyszłości event marketingu, zmian następujących w komunikacja w dobie pandemii Covid-19, czy podejścia do marketingu skierowanego do pokolenia Z.

W dyskusjach w ramach Event Marketing Future Forecast to udział wezmą między innymi: Anna Wiśniewska (dyrektor ds. marketingu i komunikacji Skanska), Kamilla Giedrojć (strategy and marketing manager IBM Polska), Michiel Pool (head of event & experience management, Ericsson), Marta Życińska (vice president, marketing and communication CEE, Mastercard Europe) czy Dariusz Maciołek (CMO, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego BNP Paribas).
Event Marketing Future Forecast  odbędzie się 13 maja o godzinie 17:00. Rejestracja na bezpłatne wydarzenie jest dostępna pod adresem: https://registration.impactcee.com/

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl