Event Marketing Future Forecast
-
Data utworzenia
04.05.2021, 09:33
-
Lokalizacja
online
-
Data wydarzenia
13.05 17:00 – 18:00
W programie wiosennej edycji Impact CEE znalazł się blok poświęcony event marketingowi. Partnerem ścieżki Event Marketing Future Forecast jest agencja The Way. Organizatorem kongresu jest Fundacja Impact.
Ścieżka dotknie tematów związanych z kształtowaniem się przyszłości event marketingu, zmian następujących w komunikacja w dobie pandemii Covid-19, czy podejścia do marketingu skierowanego do pokolenia Z.
W dyskusjach w ramach Event Marketing Future Forecast to udział wezmą między innymi: Anna Wiśniewska (dyrektor ds. marketingu i komunikacji Skanska), Kamilla Giedrojć (strategy and marketing manager IBM Polska), Michiel Pool (head of event & experience management, Ericsson), Marta Życińska (vice president, marketing and communication CEE, Mastercard Europe) czy Dariusz Maciołek (CMO, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego BNP Paribas).
Event Marketing Future Forecast odbędzie się 13 maja o godzinie 17:00. Rejestracja na bezpłatne wydarzenie jest dostępna pod adresem: https://registration.impactcee.com/