„Lubię Polskę”. Branża spotkań w dwunastu azjatyckich miastach

Poland Convention Bureau rozpoczęło kampanię promocyjną w ramach projektu „Lubię Polskę” na rynkach azjatyckich – indyjskim, chińskim i japońskim. Pierwsza cykl prezentacji poświęcony branży spotkań i turystyce odbył się w Delhi, Kalkucie i Bombaju.

Pierwsza prezentacja w ramach kampanii „Lubię Polskę” przeprowadzona wspólnie dla branży turystycznej oraz dla organizatorów spotkań i wydarzeń kolejno w Delhi, Kalkucie i Bombaju właśnie się odbywa. Poland Convention Bureau wraz z firmami reprezentującymi stowarzyszenia branżowe: Grupa Trip, Holiday Travel, ICP Group oraz Mazurkas Travel przedstawią polski przemysł spotkań.
Natomiast z ramienia regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych (ROT i LOT) obecni będą Furnel Travel International, Melody Tours, Poland Tour, Płocka Lokalna Organizacja Turystyczna oraz Dwór Sieraków. Dodatkowo w spotkaniu udział wezmą reprezentanci Ambasady Polskiej w Delhi oraz Konsulatu w Mumbaju. Przewidywana liczba indyjskich przedstawicieli branży turystycznej, przemysłu spotkań oraz dziennikarzy, która weźmie udział w trzech prezentacjach to około 200 osób.

Kolejny cykl prezentacji odbędzie się w Chinach w dniach 3–5 września 2013 r. w Pekinie, Szanghaju i Kantonie dla łącznie około 200 przedstawicieli chińskiej branży turystycznej i przemysłu spotkań. Reprezentantami stowarzyszeń przemysłu spotkań będą ICP Group oraz Mazurkas Travel, a ponadto Holiday Travel, New World, CT Poland oraz przedstawiciel Polskich Linii Lotniczych LOT.

10 września rozpocznie się kolejny, ostatni w 2013 roku roadshow, tym razem w Japonii. Polska oferta zostanie przedstawiona w Osace, Nagoi oraz Tokio dla około 100 zaproszonych gości. Udział w prezentacjach wezmą Maestro Meetings & Incentives, Teja Tur oraz Holiday Travel, a z ramienia ROT i LOT Furnel Travel International, Poland Tour, Płocka Lokalna Organizacja Turystyczna, Profi–Tour oraz Melody Tours.
Formuła roadshow zakłada zarówno prezentacje PCB POT oraz partnerów, jaki i czas poświęcony na warsztaty i indywidualne rozmowy biznesowe. Program każdej prezentacji zawiera quiz o Polsce, w którym poza upominkami, do wygrania są weekendowe pobyty w Polsce ufundowane przez polskich partnerów.
Prezentacje organizowane są przez Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Japonii oraz przez wybrane na drodze przetargu home offices. Projekt „Lubię Polskę” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 6.3 POIG 2007-2013.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl