Zakładki jasne 3a

Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
A A
Artykuły

HRS: Ceny hoteli w 2017 roku coraz wyższe

Średnia cena za nocleg w hotelu w Polsce w 2017 roku wyniosła 262 złote, czyli o 6,8 proc. więcej niż w roku 2016. Najdroższa nadal pozostaje Warszawa, w której ceny osiągają średnio 340 zł za nocleg. Wzrost cen w hotelach obserwujemy w całej Europie.
17 sty 2018
 
średnia ocen:
0.0

Trendy 2018 w przemyśle spotkań – zaangażowanie, bleisure, zmiany w stowarzyszeniach

Jakie trendy i zjawiska będą dominujące w przemyśle spotkań w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy? Zagadnienie to rozwija dr Krzysztof Celuch, prezentując opracowanie „Trendy 2018 – Wiedza, Produkt, Motywacja, Wpływ”.
15 sty 2018
 
średnia ocen:
5.0

Agnieszka Lewandowska i Wojciech Giemza: Nieustannie wzrasta świadomość incentive travel

Liczę, że za 10 lat będziemy mieli już na swoim koncie kilka podróży incentive na Grenlandię, Spitzbergen czy Antarktydę. W perspektywie kilku najbliższych lat chcemy postawić nacisk na CSR w programach wyjazdów motywacyjnych.
10 sty 2018
 
średnia ocen:
5.0

Magdalena Jaworowicz: Jak robot grający w ping-ponga stał się tyglem eventowych trendów

Trendy stawiające przed branżą eventową nowe wymagania, czy to w B2B czy w B2C, zawsze stanowią wyzwanie dla marketerów. To w tym właśnie obszarze największe pole do popisu ma agencja. Potrzeba więc spojrzenia z dystansu i uruchomienia kreatywności.
09 sty 2018
 
średnia ocen:
0.0

Miłosz Stanisławski: Dostrzegam rozbieżności w rozumieniu „branży”

Dajemy bardzo dobry przykład „fair play” w biznesie, ale mimo to mógłbym mnożyć przykłady, w których jesteśmy tylko dostawcami dla „branży”, a nie jej prawdziwą częścią. Rozmawiamy z Miłoszem Stanisławskim, general managerem, Sound Garden Hotel Airport.
08 sty 2018
 
średnia ocen:
0.0

Agnieszka Widera: Filozofia od ogółu do szczegółu – z malarstwa do eventów

Rozmawiamy z Agnieszką Widerą, senior creative, endorfina events, Ktreatywną Roku Branży Eventowej 2016.
07 sty 2018
 
średnia ocen:
0.0

Michał Czerniak: Magiczne pudełko nie zrobi efektu wow

Poprzez realizowane przez nas warsztaty z zakresu technologii AV, staramy się prezentować dostępne możliwości, aby pomóc kreatywnym w przygotowaniu jak najlepszych koncepcji. Rozmawiamy z Michałem Czerniakiem, wiceprezesem zarządu Brill AV Media.
05 sty 2018
 
średnia ocen:
0.0

Emmerson Evaluation: Liczba pokojów hotelowych wzrośnie o ponad 6,6 tys. do 2019 r.

Polska branża hotelarska ma za sobą bardzo dobry rok, a obecny ma być równie udany. Głównie dzięki rosnącemu popytowi ze strony turystów oraz zainteresowaniu inwestorów.Największe obłożenie notują obiekty wyższej klasy, nastawione na segment biznesowy.
05 sty 2018
 
średnia ocen:
0.0

Julien Hallier: Promocja Polski jest celem nadrzędnym

Branża spotkań w Polsce ma świadomość, że jest to okazja, aby utwierdzać pozycję Polski jako miejsca realizacji projektów z zakresu przemysłu spotkań. Rozmawiamy z Julienem Hallier, managing partnerem Destination Poland, nagrodzonym w MP Power Awards.
03 sty 2018
 
średnia ocen:
5.0

Cezary Wilemajtys: Meeting Planner PL – silna marka

Meeting planner oznacza zawód, którym określa się menedżerów ze wszystkich obszarów branży spotkań. Jak stworzyć silną markę polskich meeting plannerów – Meeting Planner PL? Jesteśmy na dobrej drodze.
03 sty 2018
 
średnia ocen:
0.0
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.