Zakładki jasne 3a

Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
A A
Felietony

Dawid Bednarski: Kreatywność nie istnieje

Słowo kreatywność nic już nie znaczy. Zużyliśmy je. Zbyt wiele osób stosuje je w zbyt wielu kontekstach i nadaje mu całkiem różne odniesienia. Słowo kreatywność stało się puste. Wierzę, że jest jeszcze dla niego nadzieja. Ale musimy używać go rzadziej...
23 sty 2018
 
średnia ocen:
0.0
 

Magdalena Jaworowicz: Jak robot grający w ping-ponga stał się tyglem eventowych trendów

Trendy stawiające przed branżą eventową nowe wymagania, czy to w B2B czy w B2C, zawsze stanowią wyzwanie dla marketerów. To w tym właśnie obszarze największe pole do popisu ma agencja. Potrzeba więc spojrzenia z dystansu i uruchomienia kreatywności.
09 sty 2018
 
średnia ocen:
0.0

Cezary Wilemajtys: Meeting Planner PL – silna marka

Meeting planner oznacza zawód, którym określa się menedżerów ze wszystkich obszarów branży spotkań. Jak stworzyć silną markę polskich meeting plannerów – Meeting Planner PL? Jesteśmy na dobrej drodze.
03 sty 2018
 
średnia ocen:
0.0

Justyna Skubis: To jest maraton a nie sprint

Ani w biznesie, ani na siłowni nic się nie osiągnie w kilka dni. Żadnego klienta nie pozyska się z dnia na dzień, marki i pozycji nie zbuduje się w tydzień. To są procesy długotrwałe, wymagające czasu i cierpliwości.
02 lis 2017
 
średnia ocen:
5.0

Beata Bronowicz: Czy w cateringu jest miejsce na elegancką kuchnię?

Dzisiaj, dzięki dynamicznemu rozwojowi gastronomii i rozkwitowi nowoczesnych konceptów w branży eventowej, elegancka kuchnia w cateringu stała się mocnym trendem. Na dużych eventach tworzone są właściwie ogromne restauracje.
10 maj 2017
 
średnia ocen:
5.0

Agnieszka Lewandowska: Czy klienci wspierają, czy zabijają kreatywność w wyjazdach incentive?

Większość firm chwali się kreatywnością, ale czy tak jest naprawdę? Czy czasem nie jest łatwej przygotować dobrze „marżowany“ program wyjazdu? Paradoksalnie wszystko zaczyna się od kwestii podania budżetu.
30 sty 2017
 
średnia ocen:
5.0
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.