Zakładki jasne 3a

Najczęściej czytane

Pierwszy konkurs branży eventowej: MP Power...

MeetingPlanner.pl ogłasza pierwszy konkurs skierowany do przedstawicieli...

MP Power Night – uroczyste rozdanie nagród...

Pierwszy finał MP Power Awards odbył się 26 kwietnia w Centrum...

Druga edycja Poznań Media Expo

Specjaliści współpracujący z twórcami filmów o Jamesie Bondzie opowiedzą,...

SHOWEXPO w Kielcach

W tym roku w Kielcach odbędą się pierwsze w Polsce targi, które połączą...
 
A A
Felietony

Michał Michałowski: Czy praca w eventach jest atrakcyjna dla młodych ludzi?

Myśląc o tym, co nową generację event managerów kusi do pracy w tej branży - zawarłbym to w dwóch słowach - instant win.
13 czer 2018
 
średnia ocen:
0.0
 

Justyna Skubis: Relacje pomagają czy szkodzą skutecznej sprzedaży?

Kiedy zastanawiam się nad tym, jaka jest branża, w której pracuję, to natychmiast pojawia mi się w głowie słowo najczęściej powtarzane przez wszystkich; relacyjna. Zastanawiam się, czy to dobrze, czy może jednak wcale nie tak dobrze, że tak jest?
06 czer 2018
 
średnia ocen:
5.0

Dawid Bednarski: Kreatywność nie istnieje

Słowo kreatywność nic już nie znaczy. Zużyliśmy je. Zbyt wiele osób stosuje je w zbyt wielu kontekstach i nadaje mu całkiem różne odniesienia. Słowo kreatywność stało się puste. Wierzę, że jest jeszcze dla niego nadzieja. Ale musimy używać go rzadziej...
23 sty 2018
 
średnia ocen:
0.0

Magdalena Jaworowicz: Jak robot grający w ping-ponga stał się tyglem eventowych trendów

Trendy stawiające przed branżą eventową nowe wymagania, czy to w B2B czy w B2C, zawsze stanowią wyzwanie dla marketerów. To w tym właśnie obszarze największe pole do popisu ma agencja. Potrzeba więc spojrzenia z dystansu i uruchomienia kreatywności.
09 sty 2018
 
średnia ocen:
0.0

Cezary Wilemajtys: Meeting Planner PL – silna marka

Meeting planner oznacza zawód, którym określa się menedżerów ze wszystkich obszarów branży spotkań. Jak stworzyć silną markę polskich meeting plannerów – Meeting Planner PL? Jesteśmy na dobrej drodze.
03 sty 2018
 
średnia ocen:
0.0

Justyna Skubis: To jest maraton a nie sprint

Ani w biznesie, ani na siłowni nic się nie osiągnie w kilka dni. Żadnego klienta nie pozyska się z dnia na dzień, marki i pozycji nie zbuduje się w tydzień. To są procesy długotrwałe, wymagające czasu i cierpliwości.
02 lis 2017
 
średnia ocen:
5.0
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.