Boomerang SA zadebiutował na NewConnect

fot. Robert A. Szarapka
Na zdjęciu: fot. Robert A. Szarapka

8 stycznia na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki Boomerang, specjalizującej się w komunikacji marketingowej, event marketingu i organizacji incentive travel. Jest to 446 notowana spółka i pierwszy debiut w 2014 r. na alternatywnym rynku akcji GPW.


Celem wprowadzenia akcji Boomerang SA na rynek alternatywny Giełdy Papierów Wartościowych jest upublicznienie spółki. Jest to jedna z nielicznych spółek, która zdecydowała się na nieemitowanie akcji. Jak podkreślał podczas debiutu prezes zarządu Boomerang SA, spółce zależało na podkreśleniu jej solidności i uwiarygodnieniu, potwierdzeniu jakości i innowacyjności.
Kurs akcji spółki Boomerang wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na NewConnect o 40 proc. do 0,14 zł. Do obrotu trafiło 11.982.460 akcji serii A spółki.

 


Do USP agencji Robert Szluc zalicza doświadczenie – 25 stycznia marka Boomerang obchodzi 16-lecie istnienia na rynku – wpis do rejestru organizatorów turystyki, własny dział kreacji, najwyższą jakość usług w średniej półce cenowej, spersonalizowane podejście do każdego klienta oraz uczestnictwo w wydarzeniach branżowych i międzynarodowych targach. W 90 proc. klientami agencji są średnie i duże przedsiębiorstwa głównie w obszarze event marketingu i komunikacji marketingowej (ponad 1200 projektów zrealizowanych w Polsce) oraz incentive travel.
Firma zamierza rozwijać się kilkutorowo.  Między innymi poprzez promocję wydarzeń, aktywność w procesach przetargowych i pozyskiwaniu klientów, rozwój działalności na rynkach zagranicznych oraz inwestycje w dział Destination Management Company.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl