Boomerang SA zadebiutował na NewConnect
8 stycznia na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki Boomerang, specjalizującej się w komunikacji marketingowej, event marketingu i organizacji incentive travel. Jest to 446 notowana spółka i pierwszy debiut w 2014 r. na alternatywnym rynku akcji GPW.
Celem wprowadzenia akcji Boomerang SA na rynek alternatywny Giełdy Papierów Wartościowych jest upublicznienie spółki. Jest to jedna z nielicznych spółek, która zdecydowała się na nieemitowanie akcji. Jak podkreślał podczas debiutu prezes zarządu Boomerang SA, spółce zależało na podkreśleniu jej solidności i uwiarygodnieniu, potwierdzeniu jakości i innowacyjności.
Kurs akcji spółki Boomerang wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na NewConnect o 40 proc. do 0,14 zł. Do obrotu trafiło 11.982.460 akcji serii A spółki.
Do USP agencji Robert Szluc zalicza doświadczenie – 25 stycznia marka Boomerang obchodzi 16-lecie istnienia na rynku – wpis do rejestru organizatorów turystyki, własny dział kreacji, najwyższą jakość usług w średniej półce cenowej, spersonalizowane podejście do każdego klienta oraz uczestnictwo w wydarzeniach branżowych i międzynarodowych targach. W 90 proc. klientami agencji są średnie i duże przedsiębiorstwa głównie w obszarze event marketingu i komunikacji marketingowej (ponad 1200 projektów zrealizowanych w Polsce) oraz incentive travel.
Firma zamierza rozwijać się kilkutorowo. Między innymi poprzez promocję wydarzeń, aktywność w procesach przetargowych i pozyskiwaniu klientów, rozwój działalności na rynkach zagranicznych oraz inwestycje w dział Destination Management Company.